Korak ni bil presenetljiv

Kot je poudaril Mair, korak, za katerega se je Styria v Sloveniji odločila prejšnji mesec, glede na razvoj poslovanja ni bil tako presenetljiv. Drugih možnosti kot ukinitve pa družba ni imela.

"Alternative, o katerih smo razmišljali, zaradi zahtevnega gospodarskega okolja niso bile uresničljive," je pojasnjeval prvi mož Styrie. "S Slovenijo in Hrvaško smo aktivni v državah, ki imajo za sabo več let recesije. Kljub temu je poslovanje naših medijev v primerjavi z drugimi dobro in dosegamo pozitivne poslovne izide," je dejal.

Kot je še poudaril Mair, trenutno Styria v jugovzhodni Evropi ne razmišlja o dodatnem dezinvestiranju. "Razveseljivo je, da smo na hrvaškem in slovenskem trgu na digitalnem področju razvili ogromno moč," je zaključil.

Sicer pa je v pogovoru prvi mož Styrie napovedal, da se bo po izvedbi varčevalnega programa pri avstrijskih medijih Presse in Wirtschaftsblatt družba v prihodnje znova posvetila prihodnjim projektom. Med temi so nadaljnji razvoj na digitalnem področju v Avstriji in jugovzhodni Evropi, pa tudi ponovni zagon časnika Kleinen Zeitung.

Kljub pozitivnim podatkom skupina nima razloga za pretirano veselje

Leta 2013 je koncern ustvaril 401 milijonov evrov prihodkov, kar je le malenkost manj kot v letu poprej. Čisti izid je bil po besedah prvega moža pozitiven in izražen v dvomestnih številkah. Kljub pozitivnim podatkom pa skupina nima razloga za pretirano veselje. "Jasno nam je, da se moramo v prihodnjih letih širiti in predvsem tudi investirati, da dosežemo in trajno zagotovimo zdravo rast podjetja," je poudaril.

Kar se tiče prihodnosti tiskanih dnevnih časnikov, Mair še dolgo ne vidi njihovega izginotja. "Nisem jasnovidec ali prerok in težko je oceniti, kaj bo čez 15 ali 20 let," je poudaril. A Styria je po njegovih besedah osredotočena na prihodnost, "ki vključuje tako tiskane kot tudi digitalne in mobilne vsebine". Kot je še poudaril, Styria v Avstriji s svojimi produkti dosega okoli štiri milijone ljudi.

Styria Media Group je 7. maja sporočila, da se je odločila v Sloveniji prekiniti izdajanje brezplačnih medijev Žurnal, Žurnal24 in Žurnal24.si. Kot so takrat sporočili iz družbe, so jih v to prisilile težavne makroekonomske razmere v Sloveniji. "Odločitev je bila za nas zelo težka. Vendar pa na koncu z ekonomskega vidika žal nismo mogli sprejeti drugačne," je že takrat pojasnil Mair.