* * *

Domen Caharijas je v glosi z naslovom »Ah, ti Skandinavci« (ob strani puščamo dejstvo, da že sam naslov zaradi uporabljene velike začetnice izraža omalovažujoč odnos do narodov Skandinavije) podvomil o zanesljivosti vozila volvo XC70. Dvom je novinar oprl na podatek, da se lastnik in uporabnik vozila, g. Janez Janša, ni mogel udeležiti neke sodne obravnave, ker naj bi se mu na vozilu (pri Polzeli) pokvaril katalizator. Novinar je v zvezi s tem navajal tudi v celoti neosnovano špekulacijo, da naj bi bil domnevno pokvarjeni katalizator izdelan na Kitajskem, kar je neresnično.

Zapisano razumemo kot grob in na ničemer osnovan napad na ugled blagovne znamke Volvo, zato bomo proti avtorju zapisa in lastniku vozila, v kolikor bosta še nadalje rušila ugled naše blagovne znamke, uporabili vsa pravna sredstva, da to preprečimo. Opozarjamo, da je avtor glose v svojem poslanstvu, da za vsako ceno opraviči in racionalizira odsotnost g. Janše na sodišču, spregledal (namerno?) javno znane okoliščine in podatke, ki rabo vozila s strani g. Janše postavljajo v povsem drugo luč. Tako bi novinar moral vedeti, da je g. Janša volvo XC70 kupil 15. marca 2007, mesec dni po tem, ko se je v Ljubljano pripeljal (z vozilom konkurenčne nemške blagovne znamke, ki je zato tukaj ne bomo navajali) g. Hans Wolfgang Riedl z 900.000 evri (zadeva Patria), in neposredno po tem, ko je g. Janša svoje staro vozilo prodal svojemu sinu. Kupec je del kupnine (28.500 evrov) poravnal z gotovino na blagajni prodajalca, pri čemer si je gotovino sposodil od svojega brata. Nadalje posebej izpostavljamo javnosti že znano dejstvo, da je bilo vozilo volvo XC70 že v času nakupa rabljeno vozilo, staro en dan, zaradi česar je bilo tudi cenejše (46.000 evrov) od novega vozila. Ta in še nekatera druga dejstva bi vsakega na področju sveta vozil strokovno kvalificiranega novinarja morala odvrniti od prenagljenega sklepanja, da je firma Volvo odgovorna za domnevno okvaro na predmetnem vozilu, ko pa je vendar iz servisne knjižice vozila razvidno, da vozilo že v času nakupa ni bilo (niti enkrat!!!) servisirano pri pooblaščenem serviserju vozil znamke Volvo. Za na takšen nepravilen način servisirana vozila naša družba ne more prevzeti odgovornosti. In končno pripominjamo, da lahko zgolj nestrokovni novinar pričakuje brezhibno delovanje osem let starega katalizatorja (še zlasti, če bi bil ta res izdelan na Kitajskem).

Miran Lesjak Volvo Slovenia Ltd.