V Energiji plus so prepričani, da so bližina, usposobljeni sodelavci, svetovanje in učinkovita pomoč ob težavah konkurenčna prednost, saj so razlike v cenah energentov med različnimi ponudniki iz dneva v dan manjše. Neposreden stik in individualna obravnava sta tisti prednosti, ki ju njihovi kupci najbolj cenijo. Prav zato bodo novi prostori še posebno dobrodošli, tako za njihove kupce kot zaposlene. Zaradi več prodajnih mest bo zagotovljeno hitrejše urejanje zadev, vzpostavljeno pa bo tudi hitro okence za oddajo števčnih stanj. Tudi plačevanje položnic brez provizij bo potekalo hitreje, saj bodo na voljo kar trije POS-terminali. V novi svetovalno-informacijski pisarni bo zagotovljena večja zasebnost pri obravnavi kupcev, na voljo pa bo tudi poseben prostor za individualne obravnave. V kolikor bodo takšne potrebe, v prihodnje načrtujejo tudi podaljšanje delovnega časa, s čimer bodo kupci dobili še več možnosti za ureditev zadev v popoldanskem času. Prvi korak k temu je že podaljšan delovni čas ob sredah (od 8.30 do 16.30), ki velja že od otvoritvenega dne nove svetovalno-informacijske pisarne.

Posebno pozornost v Energiji plus namenjajo promociji raznovrstnih paketov energentov in razvoju novih produktov in storitev. V preteklem letu so poleg elektrike začeli tržiti tudi zemeljski plin, lesne pelete in toploto. Na ta način uspešno uresničujejo poslanstvo v smislu celovite in učinkovite energetske oskrbe po meri kupcev. Na novem prodajnem mestu je tudi poseben razstavni prostor, ki bo obiskovalcem svetovalno-informacijske pisarne približal pestro ponudbo.