Letošnji dirkalniki formule ena bodo resda nekoliko počasnejši od njihovih predhodnikov v zadnjih sezonah, toda ko gre za vprašanje končne hitrosti na ravnini, sta nova tehnologija in šestvaljni turbo motor omogočila korak naprej. Na tem področju se je očitno najbolje odrezal Ferrari, saj je na zadnjih testih v Bahrajnu rdeči dirkalnik F14T dosegel najvišjo hitrost 339,6 kilometra na uro, kar je za 5 kilometrov na uro več od drugega najhitrejšega (Williams) in denimo kar 20 kilometrov na uro več od lanskega Ferrarija.

Ferrari kljub temu čaka še precej dela, saj imajo kar nekaj težav s sistemom ERS, ki je na testiranjih deloval zelo nezanesljivo in so zato dosežki dirkalnikov iz Maranella precej nihali iz kroga v krog. A če bodo Italijani uspeli odpraviti večino težav, bi lahko imeli zelo uspešno sezono, ogrozili pa bi lahko celo hitrostni rekord formule ena.

Do sedaj so najhitrejšo hitrost izmerili leta 2005 McLarnovemu dirkaču Juanu Pablu Montoyi, ki je v Monzi s starim 3-litrskim V10 motorjem z 840 konjskimi močmi dosegel hitrost kar 372 kilometrov na uro. Novi motorji bodo s pomočjo sistema ERS dirkačem za dobrih 30 sekund na krog omogočili blizu 900 konjskih moči, zato so se že pojavile napovedi, da bosta Fernando Alonso in Kimi Räikönen na začetku septembra v Monzi drvela s hitrostjo, podobno Montoyevi.