Nepremičninski posredniki se zavedajo, da na kupce ogromen vtis naredi čudovit vhod v hišo, zato lastnikom, ki jo prodajajo, svetujejo, naj sveže prepleskajo vhodna vrata in nekoliko preuredijo postavitev pohištva, še posebno, če nima predsobe in se vstopi neposredno v dnevni prostor.

Zaželene so čudovite kadi

Pipe, kljuke in ročaji omaric so »nakit hiše«, je prepričana oblikovalka Linda Applewhite. Samo izjemno natančni ljudje se bodo ustavili in lastnoročno preverili tudi takšno drobno opremo. Sicer nepremičninski agenti trdijo, da imajo kupci raje takšen videz prostora, kjer so vse te malenkosti stilno usklajene.

jacuzzi1.jpg

Kupce prav tako vlečejo čudovite kadi. Marmorne površine, masažne kadi in vroče prhe pripomorejo k privlačnosti kopalnic. Če luksuzne opreme v hiši ni, oblikovalec Simon Temprell prodajalcem svetuje, naj nekoliko spremenijo videz kopalnice: »Odstranite tisto ogromno ogledalo in okrogle luči, da ne bo videti kot garderoba v gledališču. Staro ogledalo zamenjajte s takšnim, ki ima eleganten okvir (četudi ni namenjen ravno za kopalnico), osvetlitev pa naj prihaja z vsake strani ogledala.«

Z aparati iz nerjavečega jekla do uspeha

Kupci so navdušeni tudi nad kuhinjskimi aparati iz nerjavečega jekla. Zakaj? »Kuhinja z nerjavečimi napravami je videti kot iz reklame. Ljudje v njej mislijo, da so odlični kuharji,« opaža oblikovalka Sue Adams. Oblikovalci se sicer strinjajo, da so naprave v črni barvi videti zastarele, medtem ko je bela sprejemljiva v podeželski kuhinji. Verjetno ste slišali, da je granit tista skrivnost sodobne kuhinje, vendar pa ni nujno, da kupci iščejo prav tega. Večno priljubljen material za kuhinjske površine je seveda tudi marmor.

redo_my_kitchen_2.jpg

Urejene omare navdušijo kupce, ob čim bolj praktični ureditvi z veliko policami se ljudje počutijo »bolj samozavestne in mirne – to potrebujejo«, pravi Adamsova. Enako velja za prostor v kuhinjskih omaricah. »Če odprete vratca in vidite ogromen prostor, vendar ne popolnoma organiziran, to ne bo tako dobro, kot če so omarice urejene in je v njih prostor za vse,« dodaja nepremičninska agentka Theresa Evans.

Pomembna, a pogosto spregledana razsvetljava

»Razsvetljava je verjetno najbolj spregledan, a tudi najpomembnejši vidik notranje dekoracije,« opozarja oblikovalec Temprell in dodaja: »V novih zgradbah ni dovolj svetlobe. Realnost je, da  potrebujemo tri vrste osvetlitve – bolj močno za opravila ter ambientalno in dekorativno osvetlitev. Tako lahko razsvetljavo spreminjate glede na vzdušje v sobi.«

Vgrajeno pohištvo mnogi kupci vidijo kot nekakšen bonus – vgrajene police ali omare veliko pripomorejo k kakovosti stanovanja. Po drugi strani pa bi v tem lahko tičala tudi težava, saj si želi veliko kupcev v novo hišo postaviti lastno pohištvo. Včasih je bolje imeti več prostega pohištva, ki je le videti vgrajeno, tako ima kupec možnost izbire,« svetuje Temprell.

green_your_lawn.jpg

Če so kupci mlade družine z otroki, potem jih bodo privlačila velika dvorišča z zelenico. »Če nameravate hišo prodati, potem ne razmišljajte o tem, da bi zgradili teraso, bolje je imeti preprosto zelenico. Vložite nekaj denarja v travo, saj to predvsem družinam veliko pomeni,« pravi agentka Rhonda Kohn