Spletna trgovina Amazon je že pred kratkim spodbudila domišljijo z napovedjo, da bi v prihodnosti pakete do kupcev lahko dostavljali celo z brezpilotnimi letali. Zamisel zveni privlačna, a je verjetno kljub vsemu preveč znanstveno fantastična, čeprav ne nujno zaradi same tehnologije. Tudi če bi tehnologija dosegla raven, ko bi brezpilotna letala lahko finančno učinkovito dostavljala pakete, ostaja problem varnosti paketov pred krajo, problem dostavljanja v stanovanjskih blokih, še posebej kadar ni balkonov, in vremenski pogoji.

Čeprav je napoved kurirskih brezpilotnih letal verjetno predvsem poskus pridobivanja pozornosti, pa je podjetje decembra v Ameriki uspelo patentirati pošiljanje paketov, preden jih kupec sploh naroči. Sicer se tudi ta patent sliši precej znanstveno fantastičen, a je koncept precej bolj preprost. Amazon namreč želi izkoristiti ogromne zaloge uporabniških podatkov, ki jih uspejo zbrati po zaslugi sledenja uporabniških nakupovalnih navad in interesov.

Amazon želi z novim pristopom izboljšati distribucijo artiklov v skladišča na lokacijah, kjer je potencialno povpraševanje za izdelke še posebej veliko. S pomočjo podatkov in predčasnega pošiljanja artiklov v pravilna skladišča, želijo zmanjšati čas dostave in še bolj konkurirati trgovinam s fizičnimi prodajalnami.

Poleg tega naj bi Amazon celo razmišljal o resničnem predčasnem pošiljanju paketov na naslove, ne da bi imeli določenega naročnika. To bi lahko privedlo do nezaželene dostave paketov in vračila, a pri Amazonu trdijo, da so pripravljeni tvegati. Med mehanizmi za napovedovanje nakupov pa naj bi poleg zgodovine nakupov in iskanj vključili tudi podrobnosti, kot je čas, ki ga z miško preživimo nad določenim artiklom. Kaj od napovedanega bodo realizirali in kaj se bo izkazalo kot učinkovito, bo pokazal čas.