Kot je povedal prvi mož spletne trgovina Andraž Gavez, so po poglobljenih intervjujih z njihovimi ključnimi strankami prišli do zanimivih ugotovitev. »Našo storitev smo usmerili v prodajo daril po meri. Spletno trgovino smo letos nadgradili in razširili, seriji produktov pod znamko Moja Čokolada pa smo dodali še Mojo Bonboniero in uporabnikom omogočili pošiljanje daril na točno določen datum.«

Glede na lansko leto se je marsikaj spremenilo tudi pri vodenju trgovine. Glavne spremembe so bile narejene predvsem na področju logistike in avtomatizacije poslovnih procesov. »Tako sedaj naši kupci naročila dobijo hitreje, zaradi znižanja stroškov smo lahko znižali tudi naše prodajne cene. Sedaj, ko so vsi procesi optimizirani, kupcu pa izredno prijazni, se počasi širimo tudi na sosednjo Hrvaško,« je še razložil podjetnik.

Začetek spletne čokoladnice sega tri leta nazaj, ko se je mladi študent ekonomije ob študiju začel poglobljeno ukvarjati s spletno prodajo. Po dveh letih pridobivanja znanja ter stalnim učenjem se je odločil odpreti prvo čokoladno spletno trgovino. Mojacokolada.si sedaj deluje že drugo leto in kot pravi Gavez, beleži visoko rast prodaje glede na lansko leto ter se z več kot 900 različnimi čokoladnimi izdelki ponaša z največjo ponudbo čokolad v Sloveniji.

O Andražu Gavezu in njegovi spletni čokoladnici smo v preteklosti že pisali:

Podjetniški dnevnik Andraža Gaveza: Podjetništvo namesto lagodnega študentskega življenja

MojaČokolada.si: kako se prilagoditi spremembam na trgu

Do investitorja tudi brez poslovnega načrta