Pojdimo po vrsti...

Slovenija je imela 1. aprila po meritvah Statističnega urada Slovenije 2.058.457 prebivalcev, medtem ko je internet uporabljalo nekaj več kot 1.240.000 oseb.

Po podatkih MOSS vsaj 20,70 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo informacije o resničnostnih šovih. Torej več kot 255.000 prebivalcev Slovenije. Največ spletnih uporabnikov, ki jih informacije o „paralelnem svetu“ zelo zanimajo, imajo končano triletno poklicno šolo, sledijo jim šolajoči, uporabniki s končano štiriletno srednjo šolo, uporabniki s končano osnovno šolo ali manj ter uporabniki s končano višjo, visoko šolo, univerzo ali več.

Najbolj obiskani spletni strani po meritvah MOSS sta pri nas 24ur.com (doseg Slovenija 731.182) in Siol.net (527.038).

Pa poglejmo še podatke o televizijskih gledalcih.

Poleg Pop TV smo dobili namreč še enega resnega ponudnika domače obarvanih resničnostnih šovov – Planet TV. Informativno oddajo Danes si je v prvem tednu njenega oddajanja v povprečju ogledalo 15.000 gledalcev na dan, medtem ko je poležavanje teles v vili v Kostariki (Paradise hotel) takrat pred male ekrane v povprečju pritegnilo trikrat več televizijskih potrošnikov.

Splošno stanje se medtem ni nič spremenilo.

Četrtek. Pestremu programu, ki je poleg dnevnoinformativnih oddaj vključeval tudi novo Tarčo in mariborski nastop v ligi Evropa, je kraljeval resničnostni šov Gostilna išče šefa, ki je za las prehitel paradnega konja s Kranjčeve 24 ur. Kuharijo si je v konkurenčnem času z nacionalkino Tarčo ogledalo nekaj več kot 340.000 oziroma slabih osemnajst odstotkov vseh televizijskih gledalcev. Za primerjavo: obračun med reprezentancama Slovenije in Hrvaške na domačem evropskem prvenstvu je povprečno spremljalo 21,1 odstotka oziroma 410.500 gledalcev. Statistika se sicer glede na lanske podatke praktično ni spremenila: lani je Gostilno v povprečju spremljalo skoraj polovica takrat zbranih gledalcev pred malimi zasloni oziroma okoli 350.000 ljudi. Takratna soočenja predsedniških kandidatov na Pop TV ali na Televiziji Slovenija tolikšnega zanimanja niso beležila.

A je v četrtek nase opozoril tudi vse bolj razvedrilni Planet TV. Vsebina oddaje Ljubezen na deželi (10. mesto) je po koncu Gostilne pred ekrane posedela nekaj manj kot 130.000 gledalcev, in se uvrstila tik za Svetom na Kanalu A. Evropski Maribor je bil daleč zadaj.

Z drugimi besedami: čez dan so informacije o resničnostnih šovih zanimale več kot 255.000 državljanov. Ob 20. uri je pred ekrani resničnostnega šova sedelo 340.000 državljanov. V naslednji uri jih je vztrajalo še okoli 130.000. Če niso medtem zaspali ali premaknili program, so se morda vrnili na splet.

Tudi resničnostni šov združuje Slovenijo.