Za najboljšo tiskano revijo je bil izbran Akrapovič Lifestyle magazine, za najboljši medij internega komuniciranja Obzornik International Zavarovalnice Triglav. Najboljši digitalni medij je postala Telemachova digitalna revija Telemag. Najboljšo aplikacijo ima Petrol, na družbenih omrežjih pa najboljše komunicirajo Ekologi brez meja. Nagrado za posebne dosežke je prejel Abecednik.

Sicer je letošnji forum minil v znamenju pripovedovanja zgodb. Svoje zgodbe so predstavili številni domači in tuji strokovnjaki s področja vsebinskega marketinga.

Obiskovalci so tako lahko prisluhnili Američanu Franku Roseu, vplivnemu piscu s področja digitalnih tehnologij in nekdanjemu uredniku pri reviji Wired, Kitty Finstad, glavni urednici britanske agencije za vsebinski marketing August Media, ki med drugim izdeluje tudi nekatere Ikeine kataloge, dr. Clemensu Koobu, generalnemu direktorju švicarske marketinške družbe Zehnvier. Med predavatelji so bili še Paul Kurzeja, kreativni direktor britanske agencije za vsebinski marketing Redwood, Nenad Senić, urednik korporativnih medijev in Branko Čakarmiš, programski direktor medijske družbe Pro Plus.