Ponedeljek, 29. julij:Ključ do globalne prepoznavnosti

Zagotovo so obiski pri distributerjih, predstavitve produkta prodajnemu oddelku in tudi zdravnikom odličen začetek prodaje. Hkrati pa omogočajo vzpostavitev dobrih poslovnih odnosov in olajšajo reševanje kasnejših težav.

Torek, 30. julij:Spopadanje z izzivi

Pripravljenost na učenje in širjenje obzorij je ključno pri razvoju posameznika kot tudi podjetja. Adrenalin, ki ga neznane ovire poženejo po naših žilah, nam omogoča, da z njimi rastemo, se razvijamo in se navsezadnje lotimo še večjih ovir. Po mojem mnenju so visoki cilji temelj razvoja, na poti do njih pa moramo razumeti, da jih lahko dosežemo samo s trdim delom. Torej, na eni strani imamo zmožnosti, na drugi pa so želeni rezultati. V našem primeru smo prvi logotip podjetja kupili s prijateljsko uslugo, slogan smo izbrali s pomočjo pomenkov na hodnikih LUI, prvo spletno stran pa naredili v enem popoldnevu. Glede na fazo razvoja so bile vse te aktivnosti primerne. Kasneje smo z razvojem podjetja naš čas in tudi denar vložili v razvoj celostne grafične podobe, spletne strani in podrobneje definirali eksistenco podjetja.

Sreda, 31. julij:Ali so sporočila marketinškega oddelka dovolj?

Ste kdaj raziskovali, ali se vaše predstave o produktu in podjetju ujemajo s predstavami eksternih deležnikov. Morda tudi, če vaši zaposleni predstavljajo podjetje v luči, kot si vi želite. Dejstvo je, da blagovna znamka niso stavki marketinškega oddelka, ampak je kupčevo čustveno dojemanje produkta ali storitve. Želje in kreativne ideje lahko dosežejo želeni učinek samo s primerno zastavljenimi marketinškimi aktivnostmi.

Marketinške aktivnosti morajo biti usmerjene tako v okolje kot tudi v podjetje. Interni marketing se morda komu zdi nepomemben, a lahko bistveno vpliva na rezultate podjetja. Pomembno je oblikovati složen tim podjetja in ne samo stremeti k dobičku. Skupina posameznikov je tista, ki bo dosegla zastavljene rezultate in zadovoljila potrebe kupcev.

Danes smo poskrbeli še za zadnje detajle pri pakiranju 100 naprav, ki so namenjene v Rusijo. Pri pripravi pošiljke smo sodelovali vsi.

Četrtek, 1. avgust:Predstavljali se bomo na MEDICI

Dan se je začel z zelo dobrim vzdušjem v pisarni in s pesmijo »It´s a beautiful day«. V pozitivnem duhu se je razpletel tudi preostanek mojega dne. Prejeli smo namreč uradno potrditev za sodelovanje na MEDICI 2013, največjem svetovnem sejmu medicinske opreme. Na 115.000 kvadratnih metrih se predstavlja 4500 razstavljavcev iz 70 držav. Sejem se razteza čez 17 dvoran, pripravljenih pa je tudi veliko forumov na to tematiko. Zelo sem vesela, da smo dobili možnost sodelovanja. V preteklih letih smo se udeležili sejma MEDICA kot obiskovalci ter vedno razmišljali, kako lepo bi bilo, če bi dobili možnost predstavitve. Sedaj nam je uspel prvi korak.

Petek, 2. avgust:Kaj pa vas žene naprej?

Med oddajami sem zasledila tekmovanje »Master Chef Junior«, kjer tekmujejo otroci, ki so stari med 8 in 12 let. Njihovo znanje o kuhanju je neverjetno. Uporabljajo eksotične sestavine, ki jih niti ne poznajo, in replicirajo jedi velikih kuharskih mojstrov. Njihovo ustvarjanje v kuhinji je njihova zabava in ne posel. Ne ozirajo se na starost in nimajo predsodkov, kaj bi morali početi. Enostavno uživajo v kuhanju in medtem razvijajo sposobnosti, ki jim bodo omogočile delo v najboljših restavracijah.

Tudi vi se vprašajte, kaj pa vas žene naprej? Zakaj ste se odločili za to službo? Je to samo mesto, kjer preživite 8 ur in komaj čakate, da se vrnete domov? Ali vas to delo dopolnjuje, vam nudi možnost razvoja ter doseganja osebnih ciljev? Ali ste otroci, ki si želijo postati kuharji v najprestižnejših restavracijah? Če je odgovor na zadnje vprašanje »da«, potem ste na pravi poti do uspeha. Verjamem, da vsakdo potrebuje osebne cilje, ki ga ženejo naprej, v odločitve glede službe, hiše, družine, otrok, itd. Težko pa razumem, da je nekdo brez osebnih ciljev zmožen slediti ciljem podjetja. V MESI ne zaposlujemo delavcev, ampak iščemo nove člane tima, ki so pripravljeni rasti z nami, se učiti ter posegati po najvišje zastavljenih ciljih

Sobota, 3. avgust:Upoštevanje poslovnega bontona in kulturnih razlik

Vsaka kultura ima svoje značilnosti, ki jih je potrebno upoštevati in se jim ustrezno prilagoditi. Če želimo doseči zastavljeni cilj, pri tem pa ne upoštevamo družbenih pravil, ki so našemu sogovorniku drage, potem verjetno ne bomo izpolnili želenega. Od kar so obiski poslovnih partnerjev del mojega vsakdana, sem imela priložnost spoznati različne pristope distributerjev iz različnih držav. Nekateri so mi bližji, drugi morda težje razumljivi.

Moja naslednja poslovna pot bo še ta mesec, ko se bom srečala s potencialnimi distributerji za turški trg. Pred vsakim poslovnim obiskom preverim, kakšni so običaji države, v katero potujem in kakšna so pravila pri poslovanju z njimi. V Turčiji tako ni vljudno zavrniti ponujene kave ali čaja. Ob poslovnem obisku se je naprej potrebno pogovoriti o vremenu in drugih sproščenih temah in šele nato preiti na poslovno debato. Ženske so enakopravne, a da bi se izognile možnemu nadlegovanju moških pri uporabi javnih prevozov, odsvetujejo uporabo zadnjih sedežev v avtobusu ter sovoznikovega sedeža v taksiju. To so malenkosti, ki lahko bistveno vplivajo na razplet zgodbe, zato jih je vredno upoštevati. Navsezadnje, ena popita kava ob prijetnem pogovoru o vremenu nam ne more škoditi, neobzirnost pa.

Nedelja, 4. avgust:Uspeh podjetja je v komunikaciji

Pisanje podjetniškega dnevnika me je spodbudilo, da sem se vsak dan spraševala, kaj bi delila z bralci in kako naj to predstavim. Danes ugotavljam, da je skupni imenovalec vseh mojih objav komunikacija ter njen vpliv na delovanje našega start up podjetja. Sodelavci si namreč prizadevamo, da na vsakem koraku komuniciramo, kdo smo ter za katerimi stališči stojimo. Temu se ne moremo izogniti in pritisniti tipke »delete«, ko cilj ni dosežen. Lahko pa se predhodno izobrazimo o poslovnem bontonu, kulturi našega sogovornika in predvsem o podjetju in produktu, ki ga predstavljamo.