Reorganizacija bo Dursu omogočila enotno, učinkovito in hitro izvajanje nalog, enako obravnavo vseh davčnih zavezancev, enako dostopnost davčnih storitev za vse davčne zavezance ter enakomernejšo obremenjenost vseh zaposlenih v davčnem organu, zagotavljajo. Pozitivne učinke si obetajo tako z vidika kadrov kot financ.

Uradne ure davčnih pisarn bodo ob ponedeljkih od 8. do 12. ure in od 13. do 15. ure, ob sredah pa od 8. do 12. ure in od 13. do 17. ure. Uslužbenci pisarn bodo sprejemali in poskrbeli za obravnavo osebno oddanih vlog ter izdajali dokumente in potrdila iz uradnih evidenc, če jih bo zavezanec želel prevzeti osebno v davčni pisarni. Zagotavljali bodo tudi informiranje davčnih zavezancev.

Vse storitve Dursa bodo za občane na voljo tudi na sedežu pristojnega davčnega urada. Spomniti pa želijo tudi na možnosti, ki jih ponuja elektronsko poslovanje ter na dostopnost davčnih storitev na spletnih straneh davčne uprave.