Kot so sporočili iz DRSC, je odvetnik Franci Kodela po pooblastilu podjetja Sefo gradbeništvo štiri minute pred iztekom roka vložil zahtevek za revizijo razpisne dokumentacije in objave javnega naročila. Na razpis so sicer prispele tri ponudbe. Podali so jih Strabag, Gorenjska gradbena družba v sodelovanju z Iskro sistemi in OHL ŽS ter hrvaška Hidroelektra Niskogradnja.

Ponudbe so na DRSC danes že odprli in ugotovili, da je Gorenjska gradbena družba s partnerji drugo in tretjo etapo poljanske obvoznice pripravljena dokončati za 25,2 milijona evrov. Ponudba hrvaškega podjetja znaša 26,9 milijona evrov, avstrijski Strabag pa bi obvoznico zgradil za 28,9 milijona evrov.

Zahtevek za revizijo, ki jo je vložilo podjetje Sefo gradbeništvo ponovno zapleta postopek oddaje naročila, ki ga na DRSC skušajo izpeljati že od lanskega poletja. Kot so pojasnili na DRSC, bodo odločitev o zahtevku za revizijo sprejeli v zakonsko določenem roku.

Gradnja se je že večkrat zamaknila

Gradnja obvoznice se je v zadnjih letih že večkrat zamaknila. Drugo in tretjo etapo obvoznice, ki vključuje predor Sten, je jeseni 2010 začelo graditi Primorje, ki bi moralo dela končati avgusta letos.

Zaradi stečaja Primorja je bil DRSC lani primoran poiskati novega izvajalca, ki bi dokončal že začeta dela. Kot najbolj ugodnega ponudnika je izbral Gorenjsko gradbeno družbo, ki gradi tudi prvo etapo obvoznice.

Vendar je nato državna revizijska komisija ugotovila, da je direkcija v okviru razpisa odpravljala računske napake na nedovoljen način. Prav tako ni bilo možno izbrati izvajalca del med ostalimi ponudniki, saj so vsi na nek način posegali v popis.

Usoda aprilskega razpisa se je ponovno zapletla

Direkcija je zato izdala sklep o izvedbi novega razpisa, na kar pa se je pritožila Gorenjska gradbena družba, ki pa je pozneje pritožbo umaknila. Tako je direkcija aprila vendarle objavil nov razpis, katerega usoda pa se je sedaj ponovno zapletla.

Gradnja na prvi etapi poljanske obvoznice, ki zajema tudi krožišče na Suhi, medtem na podlagi dokončnega gradbenega dovoljenja teče, četudi upravno sodišče še ni odločilo o upravnem sporu, ki ga je novembra lani sprožil eden izmed lastnikov zemljišč Jože Hartman.

Na prvi etapi obvoznice dela potekajo po potrjenem terminskem planu z dvotedensko zamudo pri izvedbi hidroizolacijskih del, kar je posledica dolge zime. Delavci polagajo kabelsko kanalizacijo in temelje javne razsvetljave, hidroizolacijo, robnike in diletacije ter urejajo brežine na krožišču.