Vrnitev v Evropo si Fernando Alonso ni predstavljal na tak način. Naprej mu je skupina paparacev v hotelu v bližini dirkališča očitno nastavila past in upala, da bo Španec izgubil živce, ki jih očitno je, saj je nadležnega fotografa odrinil, vse to pa je kot po čudežu v svoj objektiv ujel neki drug fotograf. A zadeva niti ni tako »vroča«, kot so jo paparaci hoteli prodati drugim medijem. Zato pa je imel Alonso veliko bolj mirne živce in trezno glavo na dirki, ki jo je premočno dobil pred polnimi tribunami navijačev, ki so tako pozdravili novo zmago domačega junaka.

»Zmaga na domači dirki je seveda nekaj najlepšega, kar si lahko prigara dirkač. A ne smemo je preceniti, pa naj bo še tako lepa in sladka. Pred nami je namreč še ogromno dela, prednost pred preostalimi dirkači nas ne sme zavesti v prepričanju, da imamo vse pod nadzorom. Imamo dober paket, a naš dirkalnik ni najhitrejši v enem krogu, kar se pozna pri kvalifikacijah, naša močna stran je hitrost na dirki,« je dejal Fernando Alonso. Zmage mu ni ogrozila niti načeta pnevmatika, saj je pri njegovem četrtem postanku v 49. krogu ekipa opazila, da ima ena od njegovih pnevmatik ureznino, ki pa na srečo ni pripeljala do dokončnega predrtja pnevmatike. Alonsu je uspel še en veliki met, postavil je nov mejnik za dirkališče v Barceloni: prvič od leta 1991 je na tej dirki zmagal dirkač, ki ni dirke začel iz prve startne vrste.

Če se je vsa srenja formule 1 na tej dirki ukvarjala s sprednjimi levimi pnevmatikami, ki niso bile kos obremenitvam in temperaturam, saj so tudi zaradi tega številni kar po štirikrat zavili v bokse, med njimi tudi zmagovalec Alonso, pa je drugouvrščeni Kimi Räikkönen segel po drugačni rešitvi. En postanek manj pomeni toliko in toliko sekund prihranka na stezi, recept pa se je tradicionalno ne najbolj zgovornemu Fincu dobro izšel: »To pot je bil Alonso enostavno prehiter, na sredini dirke sem še imel občutek, da bi ga lahko ujel in prehitel, a v nadaljevanju je postajalo vedno bolj jasno, da je prehiter, kljub štirim postankom v boksih proti mojim trem. Ker je na tem dirkališču vsaj na dveh mestih sorazmerno enostavno prehitevati, ni imelo veliko smisla, da bi se mu preveč upiral in tvegal trčenje, ko me je prehitel.«

Tretjeuvrščeni Felipe Massa tudi po dirki, s katero je bil sicer dokaj zadovoljen, ni mogel iz svoje kože in je takoj začel stokati, kakšna krivica se mu je zgodila na sobotnih kvalifikacijah, saj so ga zaradi zadrževanja tekmeca odgovorni kaznovali s tremi dodatnimi startnimi mesti. Zato je dirko začel kot deveti, končal pa kot tretji: »Priti z devetega na tretje mesto pomeni, da smo imeli dobro dirko. Vozil sem dovolj agresivno, a sem tako kot drugi tudi jaz imel nekaj težav z obrabo pnevmatik. In če ne bi dobil treh dodatnih startnih mest kazni, bi lahko dirko končal še višje, saj menim, da kazen ni bil pravična, saj nisem nikogar oviral na stezi. Zato sem toliko bolj razočaran.«

Četrtouvrščeni Sebastian Vettel pa je bil prepričan, da je po merilu ekipe Red Bull za dokaj skromno četrto mesto s polminutnim zaostankom kriva le napačna strategija: »Lahko sem vseeno zadovoljen s četrtim mestom, prav nič več ne bi mogli doseči na tej dirki. Očitno smo predolgo vztrajali pri strategiji treh postankov in smo morali na koncu, ko je bilo že prepozno, le priznati, da tako ne bo šlo do cilja.«

Svojevrsten in tudi pričakovan »potop« so doživeli pri Mercedesu, njihov dirkalnik je sicer dovolj hiter, a le na kvalifikacijah, na dirki pa so se jim v nasprotju s tekmeci prehitro obrabljale zadnje pnevmatike. Nico Rosberg, ki je dirko začel kot najboljši, je na koncu ujel nekaj točk s šestim mestom, veliko slabše pa je šlo na stezi Lewisu Hamiltonu. »Naj poudarim, da si take dirke ne želim prav pogosto. Popolnoma nič mi ni bilo jasno, kaj se dogaja z dirkalnikom in pnevmatikami. Vozil sem povsem tako kot v Bahrajnu, a na stezi sem bil obupno počasen, saj nisem imel nobenega oprijema, pa naj sem vozil še tako počasi, je pnevmatike pobiralo kot za stavo,« je povedal povsem razočarani Lewis Hamilton. In tudi njegovo radijsko sporočilo med dirko je bilo zelo zgovorno. Ko ga je njegov inženir pozval, da naj zaradi prevelike obrabe pnevmatik vozi še bolj previdno, je Britanec le odgovoril, da počasneje že ne more voziti.

Kako se bodo junaki obrabljanja pnevmatik odrezali na naslednji dirki, pa bomo lahko videli 26. maja, ko bo na sporedu svojevrstna dirka s svojimi »zakoni«, VN Monaka.