Presenetljivo je bil močan Ferrari, prvo in tretje mesto je velik uspeh za rdeče, a ponovno je Kimi Räikkönen dokazal, kako lahko nadomesti tisto, česar mu njegov dirkalnik ne dovoljuje. En postanek manj, kar pomeni okoli 25 sekund, in uvrstitev na stopničke je takoj mogoča. Veliko razočaranje pa je zame Sebastian Vettel z ekipo Red Bull. Očitno je, da so nekaj naredili narobe, zdaj se jih bo lotila panika, ker bodo morali hitro nekaj korenito spremeniti.

Debata okoli pnevmatik, ki naj ne bi dovolj zdržale, je po mojem mnenju odveč. Mislim, da si ob tem najbolj mane roke Bernie Ecclestone, ki je imel zagotovo prste vmes, ko so se dogovarjali s Pirellijem, kakšne pnevmatike naj naredijo. Največja težava dirkačev je res v tem, da pnevmatike ne zdržijo dolgo, in ko popustijo, popustijo do konca, niti enega razumnega kroga ne morejo več odpeljati z njimi. Če izgubiš na krog 4 sekunde zaradi tega, je jasno, zakaj so tolikokrat na tej dirki zavili v bokse. A to je problem, ker ima formula 1 samo enega proizvajalca, ki dela, kar hoče, oziroma dela, kar mu naročijo. Eni dirkači so jezni, drugi veseli, a vedno je bilo in bo tako. Žalostno pa je, da rezultate takega vrhunskega športa, kot je formula 1, krojijo monopoli.

Tudi debata o kazenskih točkah, ki naj bi jih dirkači zbirali zaradi neumne ali neprevidne vožnje, je odveč. Nekaj mora biti, kar bo nadziralo njihovo obnašanje, saj bo najbolj po glavi udarilo tiste, ki ponavljajo neumnosti. To leti predvsem na mlade dirkače, ki bi radi pomanjkanje izkušenj in slabšo tehniko nadomestili z bolj tvegano vožnjo. A ta grožnja s kaznimi ne bo vplivala na druge dirkače v vrhu. Vedno je bilo tako, da se mora počasnejši umakniti, in če bo to pošteno do vseh, potem ne vidim nobenih težav. Nečesa se človek mora bati, saj je to tudi vzgojno.

Za nadaljevanje sezone je težko karkoli predvideti, danes o zmagi ali porazu odločajo tudi podrobnosti. Ferrariju na začetku sezone nisem pripisoval toliko urejenosti v njegovih vrstah, ker vsak natančno ve, kje je njegovo mesto. Felipe Massa denimo ve, da je to, kar je dosegel na dirki v Španiji, njegova zmaga, vse drugo odgovornim v ekipi ne bi ustrezalo.

Tvorec te zgodbe pa je Stefano Domenicali, ker je po dolgih letih eden redkih Italijanov v vodstvu ekipe, ki lahko razmišlja neitalijansko. Trenutno razmerje moči daje Ferrariju možnosti, da bo na naslednjih treh ali štirih dirkah spet v ospredju, če ne celo na vrhu. Sem seveda ne moremo šteti naslednje dirke v Monaku, tam je bila zgodba vedno drugačna, kar je krojilo razplet dirk formule 1.

Niko Mihelič je dolgoletni komentator dirk formule 1.