Transformerji so močni, neustrašni, plemeniti. Vse to bi lahko rekli tudi za camara, ki si je največjo reklamo naredil ravno kot Bumblebee. A dejansko je v tem štirikolesniku nekaj stvari, ki spominjajo na Transformerje, nekaj pa tudi takih, ki jih v avtomobilu za okoli 60.000 evrov ne bi pričakovali. Dobro, tukaj je najprej oblika. Sodobna, a noben oblikovalski presežek. Zajetna in mišičasta, a na kakšnem tekmovanju bodibilderjev ne bi zmagal. Na kakšnem lepotnem tekmovanju tudi ne, a nekaj detajlov vseeno prepriča. Saj je to v prvi vrsti mišičasti američan, s katerim ni dobro zobati češenj. Če že ne zaradi česa drugega zaradi zgodovine in tradicije.

Na tej lahko tudi zadnja generacija zgradi marsikaj. Tako bo voznik navdušen nad 6,2-litrskim bencinskim motorjem V8, ki so ga malce »zadušili« le z izpušnim sistemom ter mu dali vlogo žvižgača in ne brundača. Slednja bi se mu bolj prilegla, kajti tak motor mora bobneti in grgrati, ne pa žvižgati, saj premore zajetnih 432 konjičev (318 kW), ki pa zahtevajo, vsej elektroniki navkljub, spretno roko na volanu in predvsem pametno nogo na stopalki za plin. Kajti tudi 569 Nm navora ni od muh, na spolzki podlagi se zadeva lahko hitro začne odvijati povsem drugače, kot si je zamislil voznik. V idealnih razmerah pa avto za pospešek do hitrosti 100 km/h potrebuje 5,2 sekunde in doseže najvišjo hitrost 250 km/h.

Če je zunanjost še nekako v stilu Transformerjev, pa je notranjost precej manj vpadljiva ali všečna. Klasično ameriška je, malce pusta, z natresenimi merilniki, kjer jih je le bilo možno namestiti, še najbolj pa navdušuje »fitnes menjalnik«. Da, ročni menjalnik, ki ga voznik upravlja s kratko prestavno ročico s športno kratkimi hodi, zahteva zelo odločno roko, a še bolj odločno nogo na stopalki za sklopko. Vsa ta moč se na zadnji kolesni par mora presneti prek vzdržljivega menjalnika, temu primerno pa je tudi njegovo udobje. A presenetljivo velik je prtljažnik, če seveda upoštevamo, v kakšnem transformerju sedite in kaj dejansko ta simbolizira. 384 litrov ni tako malo, a Bumblebeeja se ne kupuje zaradi litrov v zadku, pač pa zaradi litrov v sprednjem delu avtomobila, mar ne?

Sicer je camaro štirisedi športnik, a le pod pogojem, da zadaj sedita dva nizka potnika. Za kaj več ni prostora, a to so pač avtomobili za dva uživača. In vsaj eden od njiju mora imeti rad ameriške posebneže, za točno tega pa je treba vseeno odšteti lep kupček denarja – 57.000 evrov je osnovna cena (za njo med drugim ponuja ESP, klimatsko napravo, radio s CD/MP3, električni pomik šip, meglenki, električno nastavljiva sedeža, senzorje in kamero za vzvratno vožnjo…), a roko na srce, tekmeci so dejansko še dražji, mogoče bolj prefinjeni, a z manj duše in predvsem z manj duha tradicije.

Če boste pričakovali, da se bo vaš camaro v garaži spremenil v Bumblebeeja, boste razočarani. Do Transformejev je vseeno še predaleč, čeravno je to avtomobil, ki zna še kako poskrbeti za pozornost. A tako kot Bumblebee tudi on potrebuje pametno roko in dobrega prijatelja za volanom.

tehnični podatki in več fotografij na www.dnevnik.si