Druga dirka sezone formule 1 in že leti perje pri Red Bullu. Kljub zmagi Nemca Sebastiana Vettla in drugemu mestu Avstralca Marka Webbra bi pri rdečih bikih po dirki zaman iskali nasmejane obraze. Več kot očitno je bilo, da je med obema dirkačema in vodstvom ekipe to pot močno zaškripalo. In to ne glede na dejstvo, da so sorazmerno lahko opravili s tekmeci, še najbližje so jim prišli pri Mercedesu, saj se je tretjega mesta veselil Britanec Lewis Hamilton, četrti pa je bil Nemec Nico Rosberg. A zlasti pri Hamiltonu posebnega veselja ni bilo čutiti.

Kot se je napovedovalo pred dirko, je VN Malezije postregla z zanimivim dogajanjem na stezi, pri čemer je že za uvodno dramo poskrbel kar Fernando Alonso. Španec je odlično startal in bil Vettlu tik za petami, a bil tudi preveč neučakan in si na njegovem dirkalniku polomil sprednje krilce. Napaka, ki ji je piko na i dodala ekipa, ker Španca niso takoj poklicali v bokse, se je stopnjevala do drugega kroga, ko je na koncu ciljne ravnine Ferrarijev dirkač »zajahal« lastno odlomljeno sprednje krilce. Dirke je bilo zanj konec. »Za to napako ekipa prevzema vso odgovornost, mi smo bili tisti, ki smo mu rekli, naj ostane zunaj še en krog, ker bi tako pridobil nekaj časa, da bi lahko takoj zamenjal pnevmatike in dobil novo krilce. Žal krilce potem ni zdržalo, res škoda, ker bi se Fernando lahko uvrstil na vrh,« je po dirki priznal vodja Ferrarija Stefano Domenicali. A rdeče tolaži dejstvo, da so zdaj bistveno bližje Red Bullu, kot so bili še lansko leto.

Pri Red Bullu so imeli po dirki povsem drugačne težave. Šampanjec na zmagovalnem odru ne Vettlu, še manj pa Webbru ni prav nič teknil, kisli obrazi in mrki pogledi Avstralca so dali jasno vedeti, da se zadeva ni razpletla tako, kot naj bi se. Svetovni prvak je namreč deloval na svojo roko, kljub dogovoru v skladu s kodo »high 21« je prehitel moštvenega kolega, iz tega dvoboja sta oba komaj odnesla cel dirkalnik, po dirki pa je bilo Nemcu žal. Koda »high 21« pomeni, da v danem trenutku dirkač številka dve ostane pred dirkačem številka ena, torej bi moral Vettel ostati za Webbrom. A ni, in Avstralec je bil po dirki še kako besen, Sebastian Vettel pa se je opravičeval: »Prvo in drugo mesto je lep rezultat za ekipo, a nismo ga dosegli tako, kot naj bi ga. Žal mi je, ko sem bil na stezi, sploh nisem dojemal, kaj se dogaja. Šele po prihodu v cilj sem se zavedel, kaj sem dejansko storil, in res mi je žal. A tudi vsa ta opravičila Marku ne morejo povrniti zmage.«

V moštvu seveda niso bili zadovoljni, da je Vettel kljub svojemu statusu prevzel stvari v svoje roke. Vodja moštva Christian Horner je ob tem dejal, da je bila Vettlova poteza neumna in povsem nepotrebna: »Tudi formula 1 je ekipni šport, skupaj zmagujemo in skupaj izgubljamo. En dirkač ne more vzeti vsega v svoje roke, ker potrebuje pomoč vseh preostalih. Sebastian se bo moral opravičiti, stvari morajo biti jasne.« Ostre besede, ki pričajo, da se mora tudi Red Bullov paradni konj naučiti nekaterih stvari. Mark Webber z drugim mestom seveda ni bil zadovoljen: »Zadnjih 15 krogov sem veliko premišljeval o vsem, kar se je zgodilo. Z mojo vožnjo sem bil sicer zelo zadovoljen, z rezultatom pa ne morem biti.«

Podobno, a veliko bolj gladko so se stvari odvile pri Mercedesu. Nico Rosberg je med dirko pozival ekipo, naj ga spusti mimo počasnejšega Lewisa Hamiltona na tretje mesto, a mu je vodja ekipe Ross Brawn to preprečil. Nico je ubogal, kar je po dirki tudi dobro argumentiral: »Lahko bi vozil hitreje, ker je Lewis takrat že moral varčevati z gorivom. A so mi v ekipi to odsvetovali. Nisem jezen zaradi tega, seveda bi tudi jaz raje stopil na zmagovalni oder, kot bil na koncu četrti. A vem, skozi kakšne čase je šla naša ekipa, kako težko je bilo za vse nas, letos pa smo očitno pripravili dober dirkalnik, ki nam omogoča, da se o takih stvareh med dirko sploh pogovarjamo. Zato sem navodilo ekipe sprejel tudi z mislijo na vse druge člane ekipe.« Te besede je podprl tudi Lewis Hamilton, ki je dejal: »Na stopničkah bi lahko stal tudi Nico, to bi si verjetno celo bolj zaslužil kot jaz. A zadeve se lahko že kmalu obrnejo drugače.« Še en zanimiv »incident« se je zgodil na tej dirki: Lewis Hamilton je pri vožnji v bokse iz navade namesto k Mercedesu zavil kar k McLarnu, svojemu dolgoletnemu delodajalcu. »Navada je železna srajca, fantom pri McLarnu se bom opravičil, enostavno sem ravnal povsem nagonsko,« je napol v smehu dejal Lewis.

Formula 1 si bo zdaj privoščila malo počitka, saj bo naslednja dirka v Šanghaju na sporedu šele 14. aprila.