Na prvem neuradnem treningu na Novi Zelandiji je letošnji ognjeni krst po slavnostni predstavitvi vseh voznikov dočakal tudi Žagar. Prvič je spoznal stadion iz leta 1929, ki skriva najdaljši oval letošnjega prvenstva. "Pričakoval sem, da bom moral voziti s precej drugačnimi nastavitvami, kot jim imam za krajša dirkališča v Evropi, a po preizkusu prvih dveh motorjev bom na drugem treningu preizkusil še preostala dva motorja in to s podobnimi nastavitvami, kot jih vozim recimo v Krškem, kjer je proga kar 25 metrov krajša," je občutke po prvem treningu, kjer je na progi v štirih izhodih preživel zgolj šest minut, strnil Žagar.

Kot zanimivost velja omeniti, da je bil Žagarjev motor, ki ga njegov nemški "frizer" speedwayskih specialk ljubkovalno imenuje kar Messerschmitt, po slavnih letalih iz druge svetovne vojne, najglasnejši od vseh agregatov na treningu.

Glavni cilj je uvrstitev v prvo osmerico

Po petkovem uradnem treningu, ko je imel vsak od voznikov na razpolago šest izhodov, pa Žagar optimistično čaka jutrišnjo dirko. Nastavitve motorja so delovale bolje, pa tudi slovenski dirkač se je po počasnem premagovanju časovne razlike počutil bolje. Preizkusil je še preostala dva motorja, ki sta delovala brezhibno.

Žreb mu je namenil startno številko tri, kar pomeni, da bo dvakrat začel s teoretično neugodnega startnega položaja C, a prav enaka startna mesta so mu lani v kvalifikacijah v Goričanu prinesle uspeh. Za dirko, ki bo v soboto ob štirih zjutraj po slovenskem času, je napovedano sončno vreme in 22 stopinj Celzija. Če proga ne bo presuha, bi moralo Žagarju to ustrezati, kako pa se bo spet znašel v vlogi člana najboljše svetovne petnajsterice, bo na nek način jasno že v prvi vožnji, ko bodo ob njem stali še nekdanji svetovni prvak Poljak Tomasz Gollob, Britanec Tai Woffinden in nekdanji Žagarjev klubski kolega iz Poljske, Krzysztof Kasprzak. V drugi vožnji pa ga čaka tudi aktualni prvak Chris Holder. Glavni vmesni cilj je uvrstitev v prvo osmerico in s tem v polfinalne vožnje. Od tu naprej pa bo vse odprto, tudi pot do najboljše četverice in velikega finala.

Manjši zaplet z mehanikoma

"Z žrebom se ne obremenjujem preveč, je pa prav zanimivo, da me ti pogosti starti iz dejansko najmanj ugodne pozicije C nekako spremljajo skozi vso kariero, zato je morda to še dober znak, da bom še bolj motiviran na dirki," je povedal Žagar in dodal: "Med treningom sem imel tudi manjši zaplet z mehanikoma, ki nista dobro opravila svojega dela, saj ena od matic, ki drži agregat v okviru motorja, ni bila pravilno pritrjena, zato me pred dirko čaka še pomemben pogovor z obema. Sam pa moram tudi psihično to pravilno predelati. Brez zaupanja, da sem varen na motorju, je pač nemogoče dobro dirkati. V glavnem pa sem se že med treningom kar dobro pobral po tem šoku in s časi, ki sem jih dosegal, sem tudi lahko zelo zadovoljen."