Zdi se, da namerava HTC v letošnjem letu staviti na izključno en novi pametni telefon – one. Odločitev bi predstavljala bistven odmik od pretekle strategije, ko so na trg pošiljali več naprav z različnimi lastnostmi. One z aluminijastim ohišjem precej spominja na iphone 5, prvi testi pa ga na mnogih področjih ocenjujejo bolje od Applovega telefona.

HTC one poganja nov operacijski sistem New Sense oziroma Sense 5, ki temelji na Androidu, pri podjetju pa se nadejajo, da bo uporabnikom omogočil elegantno izkušnjo, ki bo združevala sposobnosti Androida s cilji, ki so si jih s prenovo zadali pri HTC. Med najpomembnejše nadgradnje operacijskega sistema naj bi sodil BlinkFeed, ki nekaj navdiha zagotovo črpa od živih ploščic Microsoftovega Windows 8. BlinkFeed je agregat novic, podatkov in objav na družbenih omrežjih, ki se uporabniku, če želi, predvaja na osnovni strani operacijskega sistema. Pri HTC pravijo, da primarni namen agregata ni izčrpno prebiranje novic, temveč hiter pregled nad najnovejšim dogajanjem, ki je zanimivo za uporabnika.

Najboljša ločljivost zaslona in revolucija na področju kamer

Med odmevnejše lastnosti HTC one sodi tudi 4,7-palčni zaslon z ločljivostjo 1920x1080 pikslov, kar pomeni, da gre za absolutnega zmagovalca na tem področju. V primerjavi s 486 piksli na palec telefona one se zdi iphone 5 s 326 piksli precej zastarel, kvaliteta zaslona pa prekaša tudi sony xperia z, ki je za konkurentom zaostal, še preden je prišel na trg. HTC one je sicer opremljen z zaslonom gorilla glass 2.

Veliko si pri HTC obetajo tudi od novega senzorja za fotografije, ki naj bi zajel približno trikrat več svetlobe od običajne 8-megapikselske kamere. Tehnologijo so poimenovali ultrapixel, z njeno pomočjo pa napovedujejo velik preskok na področju fotografiranja s slabo osvetljavo, čeprav je zaradi tehnologije kamera na HTC one omejena na 4 megapiksle. Pri HTC vztrajajo, da nižje število pikslov ne pomeni slabše kvalitete fotografij ter da je industrija na tem področju v zadnjih letih precej zavajala potrošnike. HTC-jev direktor za posebne projekte Symon Whitehorn je o tem za The Verge povedal, da je industrija uporabnike zavajala s pomembnostjo megapisklov, »namesto da bi pokazala pogum in storila, kar je prav«. Whitehorn trdi, da bi namesto vse večjega števila megapikslov morali več pozornosti posvetiti boljšim senzorjem, kakor so se odločili pri HTC.

Več pozornosti tudi oglaševanju

Poleg naštetih novosti se HTC one hvali z odličnima stereo zvočnikoma, štirijedrnim procesorjem s hitrostjo 1,7 GHz, za nekaj zabave pa bi lahko poskrbel tudi gumb za izklop telefona, ki poleg tega opravlja tudi funkcijo IR-oddajnika. Z njegovo pomočjo lahko v povezavi z novo programsko opremo Sense HTC one uporabljamo tudi kot daljinec za televizijo in druge naprave domačega zabavnega okolja.

Uspeh HTC one pa bo v veliki meri odvisen tudi od uspešnega trženja, ki v preteklosti ni bilo najsvetlejša plat tajvanskega podjetja. Pomembnost uspešnega trženja je medtem postala še večja, saj trg pametnih telefonov vse bolj obvladujeta največja igralca Apple in Samsung, ki namenita tudi izrazito največ sredstev v trženje. Tega se očitno zavedajo tudi pri HTC, saj je Erin McGee, sicer podpredsednica za HTC-jev marketing v Severni Ameriki, CNetu razkrila ambiciozen načrt, da bi se podjetje v času izida novega telefona povzdignilo na tretje ali celo drugo mesto po oglaševanju v panogi.