S knjigo Socialno podjetništvo želijo splošni javnosti predstaviti ključne pojme in akterje na tem področju. Hkrati pa želijo bodočim socialnim podjetnikom ponuditi orodje, s pomočjo katerega bodo lažje naredili prve korake do uspešnega socialnega podjetja.

»Poleg pomena, delovanja in zakonodaje o socialnem podjetništvu smo se v knjigi osredotočili tudi na modele in pomen družbenega inoviranja. Družbena inovacija je namreč tista, ki lahko spremeni sistem in posledično vsaj za določeno ciljno skupino ali družben problem tudi življenje,« pravijo avtorji priročnika in dodajajo, da dejstvo, ali je družbena inovacija kot taka uresničena v klasičnem ali socialnem podjetništvu, v javnem sektorju ali nevladni organizaciji, dejansko ni pomembno, saj so njeni družbeni učinki nad tem. Kljub temu pa v Društvi mladinski ceh menijo, da bodo v prihodnosti družbene inovacije najbolj zaživele ravno znotraj socialnega podjetništva. Urednica knjige Tadeja Mesojedec je ob izidu med drugim poudarila, da socialni podjetnik ni en sam človek ali neki manjši tim, ampak skupnost entuziastov, ki dela in ustvarja za skupnost in družbo.

Priročnik je brezplačno, a v omejeni izdaji, na voljo v prostorih Društva mladinski ceh.