Osrednje slovensko letališče ima po oceni ocenjevalcev kakovosti mest iz ameriške družbe Mercer premalo neposrednih letalskih povezav, zato je Ljubljana v zadnjem poročilu dobila nizke ocene za letalske povezave. Vozni redi kažejo, da letala z Letališča Jožeta Pučnika v zimskem času letijo v 17 različnih mest, poleti pa še v tri dodatna. Tedensko se z brniške vzletne steze na pot poda približno 200 letal na rednih linijah.

V Aerodromu Ljubljana si prizadevajo, da bi v prihodnosti vzpostavili še letalske linije v severno Nemčijo, Skandinavijo, Italijo in na Iberski polotok. Direktor potovalne agencije STA Marjan Beltram pa meni, da bi bile ekonomsko opravičljive povezave z Berlinom, Sankt Peterburgom ter morda še z Bakujem in Marokom. Po njegovem mnenju druge povezave zaradi zasičenosti trga z bližnjimi letališči ne bi bile smiselne.

Čeprav lahko s primerljivega letališča v Zagrebu potniki letijo v kar 28 različnih krajev, v Aerodromu Ljubljana pravijo, da povezanost brniškega letališča ni slaba, saj je dobro povezano z osrednjimi evropskimi letalskimi vozlišči, od koder potniki lahko potujejo po vsem svetu. Redne letalske linije potekajo na pet od desetih najbolj prometnih letališč v Evropi: v Pariz na letališče Charles de Gaulle, v Frankfurt, Amsterdam, München in Istanbul.

Beltram pravi, da je povezanost ljubljanskega letališča po eni strani slaba, če vzamemo v obzir, kam vse lahko potujemo s sosednjih letališč. Po drugi strani pa je povezanost dobra, če upoštevamo, da ima letališče za sabo le dobrih 300.000 prebivalcev, v primerjavi z Dunajem, Zagrebom, Budimpešto in Beogradom, ki imajo v svojem zaledju več kot milijon prebivalcev. Prav tako je treba upoštevati, da je razdalja do sosednjih letališč tako majhna, da lahko Slovenci s pridom uporabljamo vsa ta letališča in potujemo kamor koli po svetu, je dodal Beltram.

Tudi podatki kažejo, da Slovenci vse bolj letimo s tujih letališč, sploh če letimo na druge celine, je zagotovil Beltram. To po njegovem mnenju niti ni presenetljivo, saj je letalska vozovnica tam lahko tudi več kot 200 evrov cenejša kot z ljubljanskega. Beltram je dodal, da med tujimi letališči prednjači predvsem beneško, saj ima predvsem v poletnem voznem redu kar nekaj neposrednih povezav z drugimi celinami.

V Aerodromu so povedali, da Slovenija z deležem nizkocenovnih povezav zaostaja za evropskim povprečjem. V Ljubljano denimo letita le dve nizkocenovni letalski družbi, in sicer Wizz Air in Easyjet. V Aerodromu upajo, da bosta Wizz Airovi liniji iz Ljubljane v London in Bruselj komercialno uspešni, saj bi se družba lahko odločila še za kakšno letalsko povezavo z Ljubljano.