Zgodovina formule 1 v ZDA je pestra, a ne tudi vedno uspešna. Austin bo zdaj namreč že deseto dirkališče, na katerem se bo formula 1 skušala prikupiti ameriškim ljubiteljem dirk. Po neštetih poskusih je zadnji propadel z dirko v Indianapolisu, ki je vrhunec doživela leta 2005. Takrat je zaradi težav z Michelinovimi pnevmatikami na dirki nastopilo le šest dirkalnikov (ki so bili obuti v Bridgestonove pnevmatike). Dokončen konec dirke v Indianapolisu je prišel leta 2007. In zdaj je torej trajalo pet let, da so v Austinu v Teksasu zgradili povsem novo dirkališče, pogodba za organiziranje dirke velja za naslednjih 10 let, steza pa preseneča v marsikaterem pogledu. Stezo je zasnoval Nemec Herman Tielke, tako kot še mnogo drugih sodobnih stez, ki pa jim mnogi očitajo, da so preveč sterilne in brez duše. A po prvih odzivih ekip in dirkačev je steza v Austinu drugačna. Razgibana, polna dvigov in spustov, hitrih ovinkov. Predvsem bo dirkače na veliko preizkušnjo postavil prvi ovinek, ki je na vrhu strmega vzpenjanja s ciljne ravnine, kjer pa mnogi pričakujejo, da se bo zgodilo še največ stvari.

Poleg nove in razgibane steze je razgibano tudi dogajanje v boju za naslov prvaka. Zdaj sta dejanska tekmeca ostala le še dva, Sebastian Vettel in Fernando Alonso. Scenarijev, po katerih si Vettel že pred zadnjo dirko lahko zagotovi novi naslov prvaka, je kar nekaj, dejstvo pa je, da bi moral Nemec na naslednjo (in zadnjo) dirko sezone odpotovati z več kot 25 točkami prednosti pred Fernandom Alonsom. A naloga ne bo lahka, saj steze v Austinu dejansko ne pozna nihče, računalniške simulacije so eno, dejanske razmere na stezi pa nekaj povsem drugega. A ne prvi ne drugi se z novo stezo ne obremenjujeta. »Razmere bodo za vse enake, nihče dejansko ne pozna prav vsega o dirkališču, torej ne moremo oceniti, komu bi lahko ležalo in komu ne,« je pred dirko povedal Sebastian Vettel. A znano je, da je ravno Fernando Alonso dirkač, ki zna iz najbolj nemogočih pogojev iztisniti največ, kar mu priznava tudi nekdanji svetovni prvak Jacques Villeneuve. Kanadčan, ki nikoli ni ravno varčeval z jezikom, je bil precej oster do Vettla: »Alonso je po mojem mnenju trenutno najboljši dirkač v karavani. Je prav borec, nikoli ne odneha, najbolj nevaren pa je v najbolj nemogočih pogojih. Povsem drugačen kot Vettel. Ta pod pritiskom zelo hitro reagira kot otrok, se razburja v kokpitu, tekmecem kaže sredinski prst in podobno. Alonso bi ga z dobro dirko v ZDA lahko kaj hitro pripeljal na rob obupa.«

Na robu obupa pa so pri ekipi HRT. Moštvo je namreč naprodaj za okoli 40 milijonov evrov, novega kupca pa kar ni na vidiku, čeprav se veliko omenja neko družbo iz Kitajske. Časa imajo v ekipi le še do 2. decembra, dejansko pa v ekipi deluje le še ekipa mehanikov in inženirjev, ki je neposredno na dirkališču, v tovarni pa so številni sodelavci tik pred tem, da jih postavijo pred vrata.

Torej, predzadnja velika predstava sezone 2012 je tik pred vrati, nedeljska dirka, ki se začne ob 20. uri po srednjeevropskem času, pa bi znala prinesti kakšen odgovor ali pa vse skupaj (na željo velike večine ljubiteljev formule 1) le preseliti na zadnjo dirko v Braziliji.