Prodaja se je v tretjem četrtletju spet nekoliko popravila, potem ko je bila v drugem trimesečju v medletni primerjavi celo manjša. V obdobju od junija do septembra je skupina Helios v primerjavi z enakim obdobjem lani prodala za štiri odstotke več izdelkov, v drugem trimesečju pa je bila za tri odstotke pod lansko ravnjo.

Glavni razlog za višje prihodke je po navedbah vodstva družbe predvsem naraščanje naročil iz držav nekdanje Sovjetske zveze in iz EU, bolj nestabilne razmere in s tem slabša prodaja pa so na trgu nekdanje Jugoslavije in v Sloveniji.

Dobiček iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) je po devetih mesecih znašal 23,9 milijona evrov, kar je tri odstotke več kot v enakem obdobju lani. Dobiček iz poslovanja pa je bil s 13,8 milijona evrov v medletni primerjavi višji za štiri odstotke.

Za boljši čisti poslovni izid je v veliki meri zaslužna nižja izguba iz financiranja. Ta je bila s 3,4 milijona evrov za 42 odstotkov nižja kot v lanskih devetih mesecih.

Popravki vrednosti naložb so bili tako s 708.000 evrov bistveno manjši kot v lanskem devetmesečju, ko so znašali 2,8 milijona evrov. Stroški financiranja pa so bili z 2,9 milijona evrov za 23 odstotkov višji kot v primerljivem lanskem obdobju. Tečajne razlike pa so na rezultat družbe letos vplivale bistveno manj kot v enakem lanskem obdobju.

Vodstvo v vmesnem poročilu, s katerim so se danes seznanili nadzorniki in ga je Helios objavil prek spletnih strani Ljubljanske borze, zagotavlja, da je finančno stanje družbe stabilno, saj delež kapitala v virih sredstev predstavlja 52,4 odstotka, delež dolga pa je 30,7-odstoten in je malenkost nižji kot v enakem obdobju lani.

Konzorcij lastnikov - sestavljajo ga NLB, Sod, Abanka Vipa, Modra zavarovalnica, Triglav skladi, NKBM, NFD, Banka Celje, Zavarovalnica Triglav, Gorenjska banka, Primorski skladi, Probanka in KBM Infond - je sicer 7. septembra sprožil aktivnosti za prodajo 72,89-odstotnega deleža domžalske družbe.