»Zadeve, ki se dogajajo na trgu, so drugačne, kot si jih človek sprva predstavlja v glavi. Taka je bila tudi naša začetna pot. Iz ene storitve, za katero smo mislili, da bo naša 'core storitev', smo šli v dokaj drugo zgodbo,« zelo zgodnjo levitev podjetja razlaga soustanovitelj Zoran Bosančič.

Odziv na dogajanje na trgu

»Tiste storitve, ki smo jih imeli za dodatne storitve, so postale naše glavne storitve. To je bil odziv na dogajanje na trgu. Največji izziv je bil prilagajanje trgu,« še pravi Bosančič. Poslovna oaza je podjetje, ki se ukvarja s spletno in mobilno produkcijo. Po popolni spremembi palete storitev se sedaj osredotočajo na izdelavo spletnih strani, izvajanje projektov na družbenih omrežjih, pri tem pa delajo še na idejah, ki bi lahko po njihovih besedah postale »the next big thing«.

Ustanovitelji Rok Halužan, Nejc Slovnik in Zoran Bosančič so kmalu po začetku njihove podjetniške poti ugotovili, da oddajanje skupnih pisarn ne bo obrodilo željenih rezultatov. »Pri pisarnah je bila težava v tem, da so ljudje hoteli imeti pisarno samo zase, mi pa smo jim ponujali skupne prostore, ki so sicer bili individualno opremljeni s telefoni in ostalo opremo,« pravi Rok Halužan in dodaja, da so prostor opremili zelo ustrezno, to je je bila tudi določena investicija.

Storitve virtualne pisarne so zato pustili za sabo in se osredotočili na storitve, ki jih je trg hitreje sprejemal. »Zadeva je šla hitro naprej kot snežna kepa, zato smo kmalu ugotovili da bomo s spletnimi storitvami naredili veliko več dela, kot s pisarnami,« pravi Bosančič.

Raje gledajo dolgoročno

Po enem letu obstoja podjetje ustvarja za ustanovitelje zadovoljiv dobiček. Trenutno delajo na sedmih projektih, do sedaj pa so imeli okoli 30 strank. Halužan pravi, da se na številke v resnici še ne ozirajo preveč. »Radi pa gledamo dolgoročno, tudi če je rast počasnejša, nam je pomembno da pridobivamo kvalitetne stranke, s katerimi bomo delali tudi čez pet let ali več.«