Naslovni Banga je vdani pes Jezusovega krvnika Poncija Pilata iz romaneskne klasike Mojster in Margareta Mihaila A. Bulgakova. Na bobnih in kitarah se priključi nihče drug kot Johnny Depp (v zameno mu Patti podari rojstnodnevno balado Nine) in Banga poslušalca v najboljši maniri punka zavrti, kot bi se znašel v bobnu rahlo iztirjenega pralnega stoja. Album je po umetničini tradiciji obilno posejan z referencami. Gesto dvignjenega sredinca prevzame očarljiva biblična retorika. Pesnica okrca negotovo sodobnost in se pokloni lani preminuli igralki Marii Schneider, ki se je potopila v omamo in osamo alkohola ter drugih substanc; nekaj mesecev kasneje ji je sledila pevka Amy Winehouse. Tej je posvečena skladba This Is The Girl, medtem ko metalofoni odzvanjajo v spomin ruskega filmskega mojstra Andreja Tarkovskega – Tarkovsky (The Second Stop Is Jupiter).

Priložena črno-bela knjižica popiše plovbo s Costo Concordio. Da, s tisto nesrečno križarko, ki je neslavno potonila, ker se je kapitan predajal razvratu in jo – ko se je zalomilo – brž podurhal s krova. Leta 2009 je bila ta ladja na desetdnevnem križarjenju po Sredozemlju, na katerem sta Smithova in Kay spremljala cineasta Jean-Luca Godarda na snemanju filma Socialisme. Plovba ju je navdihnila za valček Seneca in poziv: »Zbeži, le zbeži mala moja, vse tja do morja,« ki se prelije v Constantine's Dream, revizijo pristanka Krištofa Kolumba v novem svetu prav na dan, ko je starega zapustil renesančni slikar Piero della Francesca. Za varljivo tančico harmonij se priplazi motiv uničenja in s skorajšnjega roba ekološke kataklizme album sklene s posodobljeno himno Neila Younga After The Gold Rush. Preostane nam le globok priklon duhovni botri in njenim botrom, vzneseni pesniški besedi, koktejlu zgodovine in popkulture, bohotnim katedralam umetničinega navdiha, v katerih obstanemo uročeni in zapeljani.