Renault twingo bi torej moral biti ženski avto. »Sploh pa s to barvo,« nam je ob pogledu na testni primerek zabrusil eden izmed »pametnjakovičev«, ki prisegajo na omenjeno delitev. Čeprav je modra po njegovi logiki moška barva, je svetel odtenek po tej isti logiki (sami je ne razumemo) postal ženska. Pa saj je vseeno: sami smo se v tem twingu dobro počutili, s cmokom v grlu pa smo vseeno priznali, da se bodo za njegovim volanom še bolje počutile voznice. Te imajo pač večinoma bolj drobno postavo, tako da jim bo lažje poiskati pravi položaj. Za naših 190 centimetrov pa je bil tudi sočasen položaj volana v najvišji in sedeža v najnižji točki premalo ekstremen za popolno udobje.

Si pa twingo, ko že omenjamo udobje, zasluži tudi veliko pohvalo. Ta gre na račun premičnih zadnjih dveh sedežev, zaradi česar se lahko povprečno visoki osebi tam peljeta zares udobno ali pa si znatno povečate prtljažni prostor. Ta lahko tako v tem 3,69 metra dolgem avtomobilu pogoltne med 165 in 285 litrov prtljage, ob podrtih sedežih pa največ 959 litrov. Do neke mere si zasluži pohvale tudi 1,2-litrski bencinski motor v kombinaciji s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki je s svojimi 75 konji (55 kW) pravšnja izbira za potepanje po mestnih ulicah, težave pa se pojavijo pri vožnjah na daljše proge, sploh če je avto obtežen z dodatnimi potniki ali prtljago. V tem primeru zna že pri manjšem naklonu na avtocesti postati problem že lovljenje zakonsko predpisane hitrosti. Če ste v avtu sami in je cesta ravna, boste s tem twingom sicer dosegli največ 170 kilometrov na uro, za pospešek do stotice pa boste potrebovali 12,3 sekunde. Od mnogih dejavnikov je odvisna tudi poraba, nam jo je v najboljšem primeru uspelo spraviti na dobrih 6,3 litra bencina na 100 kilometrov.

Ker je razpoloženje v twingu torej večinoma nihalo od malce kislega do precej vedrega, še končajmo v tem slogu. Spet moramo izraziti razočaranje nad izostankom sistema ESP s spiska serijske opreme (doplačilo 360 evrov), zadovoljni pa smo bili s platneno streho, ki ne odžre prostora za glavo, ki se jo da odpreti, kolikor želimo in s katero je bil testni twingo posebnež. Njegova serijska oprema (dynamique) je sicer z izjemo že omenjenega zadovoljiva (ABS, klimatska naprava, radio s CD/MP3, bluetooth, USB, AUX...), z njo pa stane 11.190 evrov, v akciji dva tisočaka manj.

več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si