V Trigranitu so v minulih tednih začeli stopnjevati pritisk in dali več indicev, da so se pripravljeni umakniti iz tega največjega nepremičninskega projekta v Sloveniji. Najprej so umaknili vlogo za pridobitev gradbenega dovoljenja, nato pa niso oddali ponudbe za nakup milijon evrov vrednega zemljišča Slovenskih železnic, kjer danes stoji avtobusna postaja. To zemljišče je bilo ključnega pomena za pridobitev gradbenega dovoljenja, s katerim bi Trigranit končno lahko začel gradnjo Emonike. Direktor Toth je sicer nedavno za Dnevnik odločno zanikal, da naj bi se Trigranit umikal iz Slovenije. Je pa večkrat poudaril, da bi jim morala država pomagati. "Nesprejemljive so podražitve javnega dela projekta in menimo, da bi jih država Slovenija morala kompenzirati z državnim ali evropskim denarjem," je v pogovoru za naš časopis nedavno dejal direktor Emonike.

Zahteve po evropskih sredstvih so na ministrstvu za infrastrukturo in prostor že večkrat kategorično zavrnili, češ da je po pogodbi o javno-zasebnem partnerstvu dokončanje javnega dela projekta obveznost Trigranita. Zdaj pa na ministrstvu za gospodarstvo ugotavljajo, da bi projekt lahko podprli z državnimi sredstvi, kar jim omogoča zakon o spodbujanju tujih neposrednih investicij in internacionalizacije podjetij. Ugotavljajo namreč, da je projekt "bistvenega pomena za slovensko gospodarstvo z multiplikativnimi učinki na več sektorjev slovenskega gospodarstva". Prepričani so, da bi se neposredne koristi pokazale predvsem v gradbeništvu, kjer bi se odprlo več kot 2000 delovnih mest.