Räikkönen je na zadnjih desetih dirkah vselej prišel do točk, kar mu je omogočilo, da se je v skupnem seštevku voznikov prebil do tretjega mesta, za vodilnim Alonsom pa zaostaja 38 točk, ki se jih na zadnjih sedmih dirkah sezone realno gledano da nadoknaditi.

Alonso se verjetno dobro zaveda nevarnosti, ki mu preti s strani dirkača Lotusa, saj se zagotovo dobro spomni zaključka sezone 2007, ko je Räikkönen v Ferrariju dobil tri od zadnjih štirih dirk in v dramatičnem zaključku naslov svetovnega prvaka izpred nosa speljal Alonsu in Hamiltonu, ki sta dirkala v McLarnu.

Tihe grožnje Finca, ki se je dokaj nevidno vmešal v boj za naslov prvaka, se zaveda tudi šef Ferrarijeve ekipe Stefano Domenicali, ki je Räikkönena označil za glavnega konkurenta Alonsu. “Že celo leto opozarjam, da je Kimi zelo nevaren, v zadnjem času pa je tudi v skupni razvrstitvi vse bližje Alonsu. Nevaren bo tudi Hamilton, ki je s takšnim dirkalnikom, kot ga ima sedaj, zelo, zelo močan. A na zadnjih dirkah smo videli, da se lahko zgodi marsikaj, tako da bo treba biti pozoren na vseh pet ali šest dirkačev pri vrhu razvrstite,“ meni Domenicali.

Lotus bo na prihodnjih dirkah še boljši

Räikkönen o svojih možnostih za osvojitev naslova prvaka po dirki v Monzi pričakovano ni bil preveč zgovoren in je povedal le, da je s trenutnim tretjim mestom zadovoljen. Od Finca pa lahko na preostalih sedmih dirkah pričakujemo, da bo vedno med kandidati za najvišja mesta, saj prihajajo dirkališča, ki naj bi bila Lotusovemu dirkalniku veliko bolj pisana na kožo, kot je bila proga v Monzi.

“Vedeli smo, da nam v Monzi ne bo lahko, a sedaj optimistično zremo k naslednjim dirkam, ki bi morale precej bolj ustrezati našemu dirkalniku,“ je Lotusov vzpon napovedal tudi šef ekipe Eric Boullier.

McLaren bolj kot Hamiltonova pogodba zanima konstruktorski naslov

Hamilton je bil v nedeljo gotovo zadovoljen s svojim dirkalnikom, ko je brez težav vodil od začetka do konca dirke v Monzi. Morda bo nova zmaga v srebrnem dirkalniku pomagala, da bo 27-letni dirkač z moštvom iz Wokinga kmalu podaljšal pogodbo, ki se mu po petih petih sicer izteče po letošnji sezoni. V zadnjih tednih je bilo predvsem v britanskih medijih moč prebrati razna ugibanja o Hamiltonovi prihodnosti, večina pa vseeno napoveduje, da bo ostal zvest McLarnu, za katerega v različnih kategorijah dirka že od 13. leta.

Precej manj kot otoški mediji pa se s tem vprašanjem očitno ukvarjajo v moštvu McLaren, saj so po besedah šefa ekipe Martina Whitmarsha trenutno bolj osredotočeni na boj za naslov konstruktorskega prvaka, kar neuspešno poskušajo postati že od daljnega leta 1998.

Ko so Whitmarsha novinarji v Monzi vprašali, če čuti pritisk, ker Hamilton še ni podaljšal pogodbe, jim je odrnil: “Ne, nobenega pritiska ni. Poglejte, McLaren je od leta 1996 zmagal na četrtini vseh dirk in to je nekaj, na kar se osredotočam. Moramo še naprej zmagovati dirke in postati konstruktorski prvaki. Tako blizu, kot smo naslovu letos, nismo bili od leta 2008.“