Novela zakona o prevozih v cestnem prometu je začela veljati konec julija. Uvaja splošno subvencionirano mesečno vozovnico, katere cena je odvisna od razdalje prevoza, in mesečno vozovnico za deset voženj, za katero bo treba odšteti 15 evrov.

Nov sistem subvencioniranja prevozov dijakov in študentov je začel veljati v ponedeljek, na ministrstvu za infrastrukturo pa so mlade že pozvali, naj pravočasno uredijo vso dokumentacijo, potrebno za uveljavljanje subvencije. Prodaja subvencioniranih vozovnic se bo začela prihodnji ponedeljek, že od minulega ponedeljka pa je mogoče vložiti vlogo za subvencijo prevoza.

V Študentski organizacije univerze (ŠOU) v Ljubljani pa opozarjajo, da bo mesečna vozovnica LPP za študente Ljubljančane dražja kot za študente Neljubljančane. Takšna ureditev je nedopustna, saj so študentski predstavniki na to problematiko opozarjali že v času nastajanja zakona, navajajo v ljubljanski študentski organizaciji.

Kot pojasnjujejo, zakon poleg splošne subvencionirane vozovnice uvaja tudi mesečno vozovnico za deset voženj od doma do kraja študija, ki je namenjena tistim upravičencem, ki med izobraževanjem bivajo v kraju izobraževanja. Ne glede na razdaljo prevoza znaša cena za takšno vozovnico 15 evrov, v ceno pa je že vključena tudi mesečna vozovnica za LPP. Medtem pa bo študent s stalnim prebivališčem v Ljubljani samo za mesečno vozovnico LPP plačal 20 evrov, torej pet evrov več.

Enoten sistem subvencioniranja šolskih vozovnic na ravni države v ŠOU v Ljubljani sicer podpirajo, vendar so hkrati "razočarani in ogorčeni nad diskriminacijo študentov s stalnim prebivališčem v Ljubljani".