Kitajci postajajo vse bogatejši, rast družinskih prihodkov predstavlja velike spremembe, na te pa morajo biti pripravljeni tudi vlagatelji. Na spodnjem grafikonu vidimo enormne spremembe v povprečnem kitajskem proračunu. Ljudje porabljajo vedno manj denarja za osnovne potrošne dobrine, od leta 2000 do 2020 se bodo sredstva za prehrano zmanjšala za več kot polovico. Vedno več denarja bo ostajalo na tekočem računu, porabili ga bodo za nenujne potrošne dobrine. Na te spremembe so že pripravljena največja svetovna podjetja. Stavijo predvsem na tri nove segmente: visoka rast prodaje tako imenovanih diskrecijskih potrošnih dobrin, vedno bolj zahtevni potrošniki, ki bodo želeli večjo kakovost proizvodov, ter pojav novih kupcev - upokojencev. Število starejših bo leta 2020 za pet odstotnih točk ali dobrih 120 milijonov ljudi večje, kot je danes. Ti bodo imeli, vsaj tako kažejo današnje ankete, precej večjo tendenco po trošenju svojih prihrankov, kot jo imajo današnji seniorji. V jeseni svojega življenja bodo želeli potovati, jesti dobro hrano, nositi dobra oblačila, uživati. Brez dvoma se na Kitajskem dogajajo korenite spremembe potrošniške družbe. Na to zgodbo že računajo največja svetovna podjetja, to bi morali storiti tudi slovenski varčevalci.