Turizem po slovensko

Hm. Če se v soboto popoldne ali v nedeljo odločite, da boste rezervirali nekajdnevni dopust neposredno v hotelu na Obali, boste pač morali počakati. Četudi znani "rdeči" hotel ob slovenskem morju na svoji spletni strani vabi celo h klicu na brezplačno številko, vam ta ne bo prav nič pomagal do želene rezervacije. Receptorka na drugi strani telefona v nedeljo popoldne namreč ne zna povedati niti tega, ali imajo v želenem terminu kakšno prosto sobo. "Ne morem vedeti tega, saj je mogoče, da so kakšno sobo prodali v prodajni službi, pa mi tega ne vemo. Boste morali počakati do ponedeljka. Delati začnejo ob 8. uri," nam pojasni. Tako smo šokirani, da ji niti ne povemo, da smo jim že poslali elektronsko poizvedovanje na spletnem obrazcu, na katero smo dobili odgovor odzivnika, da je ta in ta do 13. avgusta na dopustu in naj se obrnemo na njegove sodelavce (ki jih seveda ne poznamo…).

Niti pomisliti si ne upamo, kako je ob nedeljah v tem hotelu: morda tisti dan ne dela kuhinja in so bazeni zaprti? Šalo na stran. Če se že gremo turizem in na kakršen koli način privabljamo tuje in domače turiste, se moramo zavedati tudi tega, da v tej panogi ni dela prostih dni, sploh pa ne v dobrih dveh mesecih, kolikor traja sezona v slovenskem primorju. Turista je namreč treba razvajati na petek in svetek - le tako se bo vrnil ali komu priporočil destinacijo. Ne pa da, na primer, se jim na opozorjeno napako na potrdilu na rezervaciji (preveč zaračunane turistične takse) ne zdi vredno niti opravičiti.