Minister za infrastrukturo in prostor je že naročil preverbo konkretnih rešitev, ki bodo omogočile povečanje pretovornih zmogljivosti Luke Koper po letu 2018. "Možnosti je več. Preverba naj bi bila znana nekje do jeseni," je Černač povedal na današnji novinarski konferenci v Ljubljani.

Izgradnja drugega tira med Koprom in Divačo bi po ministrovih besedah rešila problem, a je časovnica izgradnje drugega tira, torej v letu 2021, preveč oddaljena. Jasno namreč je, tako Černač, da Luka Koper že po letu 2018 potrebuje dodatne zmogljivosti. Prav zaradi tega je minister naročil preverbo možnih rešitev.

V smislu zaključka projektne dokumentacije in priprave investicije, ocenjene na 1,3 milijarde evrov, bo projekt, tako Černač, končan v roku enega leta, sama izvedba naj bi se začela v letu 2014. "15. februarja je bila dana vloga za okoljevarstveno presojo, zemljišča se odkupujejo," je pojasnil.

Kot poudarja minister, projekt drugi tir na dolgi rok ostaja. Na kratek rok pa bo treba najkasneje v letu 2017 najti druge rešitve za potrebe koprskega pristanišča. Modernizacija obstoječe proge Koper - Divača delno rešuje problem, ne pa vsega, je dejal Černač.

Minister je še opozoril, da je treba aktivnosti pri modernizaciji železniškega omrežja tudi sicer pospešiti, sicer Sloveniji grozi, da jo bodo prometni tokovi obšli.