Potem ko je lani občinski stanovanjski sklad uredil 183 neprofitnih najemnih stanovanj v energijsko varčni soseski Polje II, je v okolici Šentvida začel graditi še pasivno večstanovanjsko stavbo z 22 bivalnimi enotami za ljudi v stiski, ki naj bi bile vseljive že novembra. "Ni razkošna, je pa hiša praktično samozadostna. Razen ogrevanja pri hudem mrazu skoraj ne porablja energije," je pojasnil arhitekt Miha Dešman in dodal, da je okoli hiše zakopanih 800 metrov cevi, po katerih kroži tekočina v posebno napravo, ki potem odda toploto ali hlad. Posebnost hiše na Pipanovi poti je tudi njena lega pod nivojem terena in fotovoltaična elektrarna na strehi.

Pomemben delež v izboljšanju kvalitete zraka v Ljubljani predstavljajo mestni avtobusi na stisnjen zemeljski plin. Do zdaj je Ljubljanski potniški promet nabavil 20 metanbusov, a po njihovih besedah je bila decembrska pošiljka šele prva v okviru obnove voznega parka. Do leta 2015 bodo namreč nabavili še 90 sodobno opremljenih ekoloških avtobusov, vpliv škodljivih emisij pa naj bi se tako zmanjšal za približno 80 odstotkov. Nakup novih avtobusov pa ne bi bil mogoč brez polnilnice za stisnjen plin, ki sta jo ob Cesti Ljubljanske brigade postavila Energetika Ljubljana in Geoplin. Čeprav je mogoče s stisnjenim zemeljskim plinom napolniti tudi osebna vozila, jo v največji meri uporabljajo metanbusi, ki z enim polnjenjem naredijo okoli 350 kilometrov.