Obiskovalce Londona privlačijo mestni muzeji, svetovno znane restavracije in gledališča ter preprostost poslovanja, povprečen obiskovalec Londona pa v mestu zapravi več kot obiskovalci vseh ostalih mest, zajetih v raziskavi družbe MasterCard.

"Brezgotovinska prestolnica"

Kot navajajo v družbi, ima London kot globalni center povezanosti vse možnosti, da v bližnji prihodnosti postane "brezgotovinska prestolnica". Po napovedih družbe MasterCard bi lahko v Veliki Britaniji med potrošniki elektronske transakcije po pogostosti uporabe prehitele gotovinsko poslovanje do leta 2025.

Pet najbolj priljubljenih mest, od koder bodo ljudje potovali v London, bo v prihodnosti Dublin, New York, Stockholm, Amsterdam in Frankfurt. Število obiskovalcev iz Frankfurta naj bi naraslo kar za 20,8 odstotka. Čeprav bo imel Pariz po napovedih letos malenkost manj mednarodnih obiskovalcev, bo ostal na drugem mestu po dejanskem številu obiskovalcev.

Največje povečanje turistov v Riu de Janeiru in Tokiu

New York je ponovno na drugem mestu po potrošnji, glede števila obiskovalcev pa ostaja na 13. mestu, je med drugim pokazala raziskava, ki razvršča mesta glede na skupno število prihodov mednarodnih obiskovalcev in njihovo potrošnjo v tujini ter podaja napoved rasti obiskovalcev za leto 2012.

Raziskava je pokazala tudi, da bodo znotraj svojih regij glede na število mednarodnih obiskovalcev po napovedih letos največje povečanje doživeli Rio de Janeiro (za 28,6 odstotka), Tokio (za 21,5 odstotka), Abu Dabi (za 17,9 odstotka), Tunis (za 17,7 odstotka), Istanbul (za 14,7 odstotka) in Toronto (za 7,6 odstotka), medtem ko azijsko-pacifiškemu območju v 2012 napovedujejo največje povečanje med regijami, in sicer za 9,5 odstotka.

Glede na raziskavo se bo kljub težavni ekonomski situaciji po napovedih skupno mednarodno število obiskovalcev povečalo za 5,7 odstotka, medtem ko se bo v primerjavi s številkami iz leta 2011 potrošnja za prvih dvajset mest povečala za 10,6 odstotka.

Globalna mesta pomemben motor razvoja

Globalni ekonomski svetovalec družbe MasterCard in avtor poročila Yuwa Hedrick-Wong v zvezi z rezultati raziskave pravi, da kljub težavnim trenutkom svetovnega ekonomskega upadanja to leto raziskava napoveduje vroče destinacije hitre rasti po celem svetu, tako glede na število mednarodnih obiskovalcev kot tudi na potrošnjo.

Z novo generacijo svetovnih popotnikov iz vzhajajočih trgov, ki se zgrinjajo na najbolj priljubljene svetovne destinacije, globalna mesta po njegovih besedah še naprej predstavljajo pomemben motor razvoja.