V Pivovarni Laško ocenjujejo, da zaradi novih nalepk ne bodo nastali posebni stroški. Pločevinke piva s prelepljenimi napisi bodo dali v prodajo po koncu evropskega nogometnega prvenstva. Opozorili so, da logotipa evropskega prvenstva 2012 niso nikjer uporabili, temveč zgolj besedno zvezo Euro 2012 s pripisom Poland Ukraine.

Poudarili so tudi, da gre za majhno serijo piva, ki pomeni manj kot dva odstotka lanske junijske prodaje, ko ni bilo nogometnega prvenstva. Skupina Pivovarna Laško razvija več kot 30 blagovnih znamk, zato se lahko zgodijo tudi napake pri napisih na nalepkah, so dodali.

Po obvestilu, da je besedna zveza Euro 2012 zaščitena s strani Uefe, je Pivovarna Laško stopila v stik z njihovimi predstavniki. Trenutno so Laščani sredi pogovorov, zato bodo več informacij posredovali v naslednjih dneh.

"Kljub temu bomo nadaljevali z aktivnostmi"

"Kljub temu bomo nadaljevali z aktivnostmi, ki so povezane z nogometom in pospeševanjem prodaje v tem času, saj gre za sezonski mesec, kjer v enem samem dnevu iz skupine Laško na trg plasiramo za 140 tovornjakov pijač," pravijo Laščani.

Tudi z londonskimi pubi so Laščani sredi pogovorov, saj ocenjujejo, da je trg Velike Britanije izredno konkurenčen, hkrati pa dojemljiv za novosti in predvsem za blagovne znamke, ki imajo tradicijo, so originalne ter se držijo "starih" receptov za varjenje piva. Pivovarna Laško bo tako navzoča na olimpijskih igrah v Londonu, doslej pa so v Veliki Britaniji prodajali znamki Laško Zlatorog in Bandidos Tequila.

V Pivovarni Laško navajajo tudi, da so največji pokrovitelj slovenskega športa in da s slovensko nogometno zvezo ter reprezentanco sodelujejo že več kot 12 let. Kot eden izmed glavnih sponzorjev so bili prisotni na evropskem nogometnem prvenstvu leta 2000 ter na svetovnih nogometnih prvenstvih leta 2002 in 2010. "Vselej smo sponzorstvo aktivirali na več ravneh. Od promocije in oglaševanje preko medijev, uporabljanja simbolov na izdelkih, do aktivnosti na terenu, s katerimi smo pospeševali prodajo izdelkov," navajajo Laščani.