V reliju ste že dolga leta. Kaj se je spremenilo od vaših začetkov?

Sprememb je ogromno. Dirkalniki so napredovali s svetlobno hitrostjo, vedno hitrejši smo, sploh ne vem več, kje se bo to končalo. Pri organizaciji je seveda veliko povezano z denarjem, žal ni vse le v ljudeh. Še najbolj pa pogrešam več gledalcev ob hitrostnih preizkušnjah. Časi so se spremenili, ni več socializma, v katerem so gledalci na relije hodili kot na piknik. Vrednote so se korenito spremenile, žal so minili časi, ko je bilo ob cesti toliko gledalcev, da sem dobil med vožnjo kar kurjo polt. Gledalci ti pač dajo dodaten zagon, dodatno motivacijo, da si pripravljen tvegati več, ker veš, da to od tebe ljudje ob cesti pričakujejo in da to znajo nagraditi.

Ali Idrija še vedno velja za valilnico relističnih talentov?

Mislim, da še vedno, saj imamo dolgoletno tradicijo, tako rekoč vsakdo je tako ali drugače povezan s tem športom ali industrijo, ki je nekako povezana z relijem. Zelo si pomagamo med seboj, čeprav mogoče nekatera podjetja niso direktno vključena v reli, imajo ljudje veliko posluha. Fantje pa med seboj kar tekmujejo, kdo bo naredil kakšno stvar bolje, to je najbolj očitno pri avtomobilih, ki so bolj izenačeni med seboj. Mislim, da je to veliko bolje kot le sloneti za šankom in modrovati, kako bi lahko bilo nekaj bolje narejeno.

Kaj sodobni reli zahteva od ekipe in dirkača?

Spremenil se je pristop k dirkanju, ni več polovičarstva. Sestavne dele avtomobila je treba zamenjati prej, kot bi bilo to mogoče potrebno. Pri meni je to malce drugače, saj ogromno stvari za avto naredimo sami in zato denarja v gotovini dejansko ne potrebujemo zelo veliko. Voznik in sovoznik nista več nujno tudi mehanika, saj avtomobili zdržijo veliko več kot nekoč. Predanost temu športu pa je še vedno ključnega pomena.

Do sedaj sta bila na sporedu dva relija za DP, Saturnusa niste končali, v skupnem seštevku ste na petem mestu. Ste z dosedanjim potekom sezone zadovoljni?

Nisem zadovoljen. Tehnične težave z avtomobilom se vlečejo še iz lanske sezone, okvare so mi pokvarile trenutno uvrstitev. Zato bom sezono nadaljeval z lancerjem evo 9, desetka pa bo počakala na boljši material. Čeprav je razlika med obema avtomobiloma ogromna, seveda v korist novejše desetke.

Letošnji reli Velenje bo kratek, torej taktiziranje ne bo mogoče.

Taktiziranj sploh ni več, na vsakem reliju gremo na zmago. Na dirki pa je ogromno dejavnikov, ki lahko vplivajo na končni rezultat, tako je bilo od nekdaj. A dejstvo je, da če voziš bolj agresivno, je že preluknjana pnevmatika dovolj, da zmaga splava po vodi.