Pečečnik je lansko izboljšanje poslovanja ocenil kot začetek dolgoročne rasti, ki bo med drugim posledica revitalizacije podjetja in velikega nabora v zadnjem času razvitih novih izdelkov. "Odločitev, ki smo jo sprejeli pred leti, da se osredotočimo predvsem na ameriški trg, se je izkazala za pravilno. V ZDA smo navzoči v vseh zveznih državah, v katerih se ukvarjajo z igralništvom, med drugimi v Nevadi," je dejal Pečečnik.

Po novi strategiji Elektronček oziroma njegovo hčerinsko podjetje Interblock USA igralnih avtomatov na ameriškem trgu ne prodaja, ampak jih daje v najem, in sicer za približno 50 dolarjev za avtomat na dan. "V minulem letu smo inštalirali 750 avtomatov, letos jih bomo še dva tisoč. Zastavili smo si cilj, da bi do leta 2016 dali v najem sedem tisoč avtomatov, kar pomeni, da bi iz tega naslova takrat dosegli 130 milijonov dolarjev prihodkov," je pojasnil Pečečnik. V letošnjem letu namerava Skupina Elektronček prihodke od prodaje zvišati na 54 milijonov evrov.

Ker Elektronček igralnih aparatov na ameriškem trgu ne prodaja, temveč jih daje v najem, bi po Pečečnikovih besedah za uresničitev vseh načrtov potrebovali 25 milijonov evrov svežega kapitala. "S tem zneskom bi prihodke od prodaje v prihodnosti povečali na 300 milijonov evrov," je ocenil Pečečnik in dodal, da bodo za financiranje zaprosili tudi SID banko.

Po njegovih besedah predstavlja tako imenovano rak rano Skupine Elektronček grosupeljski Kongo Hotel&Casino. Podjetje je lani doseglo 6,6 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je bilo malenkost več kot leto pred tem. Pri tem je izguba znašala 1,02 milijona evrov oziroma dobrih 12 odstotkov manj kot leta 2010. Pečečnik napoveduje, da nameravajo Kongo reorganizirati, tako da bodo igralniško dejavnost skrčili in uvedli druge zabavne programe.

sebastjan.morozov@dnevnik.si