Kot smo izvedeli, pa so se hudo zaostrili odnosi med glavnim organizatorjem prireditve Turističnim društvom Laško in Pivovarno Laško, ki je vsa leta glavni sponzor. V pivovarni so namreč, mimo vednosti vodstva turističnega društva, sestavili seznam nastopajočih glasbenikov in skupin, ki bi jih oni tudi plačali. "Tisti, ki so seznam sestavljali, očitno ne vedo, da ta prireditev v Laško privablja ljudi, ki so v prvi vrsti željni zabave. Bežen pogled na predlagane nastopajoče pa pove, da so nekatera imena bolj primerna za nastop na kakšnem mirnem grajskem dvorišču kot pod šotorom sredi Laškega," nam je dejal eden od članov upravnega odbora turističnega društva, ki ne želi biti imenovan.

Prireditev bi pogrešali

Predsednica Turističnega društva Laško Andreja Križnik o zapletu za zdaj ne želi govoriti, saj, kot nam je zatrdila, dokončna odločitev še ni padla. A po naših zanesljivih informacijah je iz turističnega društva v pivovarno že romal dopis, v katerem so jih ti obvestili, da pod pogoji, kot so jim ponujeni, letos ne nameravajo organizirati prireditve, ki od vseh vpletenih, teh pa je nekaj sto, zahteva ne le vnemo pri pripravi, temveč tudi veliko mero odgovornosti. Nad dogajanjem je razočaran tudi nekdanji direktor Pivovarne Laško Tone Turnšek, ki je še vedno aktiven član turističnega društva. "Sam sem bil desetletja vpet v organizacijo in vse smo vedno delali z roko v roki, v sožitju s turističnim društvom. Zagotovo pa pokrovitelj ne more diktirati organizatorju, kdo naj nastopi na prireditvi," je dejal za Dnevnik in dodal, da so, ko je pivovarno še vodil on, bili pokrovitelji številnih prireditev. Tudi tistih v Cankarjevem domu. "A nam nikoli še na misel ni prišlo, da bi direktorju Mitji Rotovniku kadar koli sugerirali, kaj naj uvrsti v program," pravi Turnšek. Četudi je prireditev za Laščane velik zalogaj, bi Pivo in cvetje, če ga ne bi bilo, marsikdo pogrešal. "S tem živimo že 47 let. To je tradicija, četudi je nekaj dni glasno in ni parkirnih prostorov," so nam zatrdili mnogi.

Radi bi privabili nove goste

"Odnos javnosti do veseljačenja, ki je tesno povezano z alkoholom, se v zadnjem času bistveno spreminja. In, podobno kot vsa svetovna konkurenca, si ne moremo privoščiti očitkov, da spodbujamo pretirano pitje," pa odgovarjajo v Pivovarni Laško. "Povedano preprosto: ne želimo, da se uspešnost in kakovost prireditve merita s količinami popitega piva. Zato smo se že lani odločili, da kot generalni pokrovitelj aktivneje sodelujemo pri prenovi vsebine. In tudi lani, ko smo že aktivno sodelovali, je v Laško prišlo - po uradnem poročilu turističnega društva- okoli 120.000 ljudi," pojasnjuje Jure Struc, direktor marketinga v Pivovarni Laško, in dodaja, da si želijo s kakovostnejšim glasbenim programom prireditev umestiti na zemljevid mednarodnih glasbenih festivalov. "Na ta način bi v Laško privabili nove goste, ki bi jih motiviral tudi glasbeni program, ki bo tudi letos pester in žanrsko različen. Obiskovalce bodo zabavali tako vrhunski izvajalci slovenske narodnozabavne in pop glasbe kot tudi vrhunski slovenski in mednarodni rock izvajalci. Spodbujamo pa tudi etno in druge spremljevalne prireditve, ki potekajo v sklopu Piva in cvetja," še poudarja Struc. Priznava še, da bodo zaradi gospodarske situacije letošnji stroški za glasbeni program nekoliko nižji kot lani, kljub vsemu pa za celotno prireditev namenjajo ogromno denarja. Na vprašanje, ali bodo prireditev namesto Turističnega društva Laško organizirali sami, pa niso odgovorili.