Čaka jih veliko dela

Kot je razvidno iz predstavitve načrta preureditve čelne cestninske postaje Log, je med drugim treba urediti dodatni vključevalni pas za cestninjena vozila v dolžini 350 metrov v obe smeri.

Zgraditi je treba sredinski ločilni pas, ki med nasproti vozečimi vozili uvaja jekleno varnostno ograjo. Na zunanji strani vozišča je treba zagotoviti betonsko ograjo, s katero je prosti prometni tok ločen od težkih tovornih vozil, ki se cestninijo na platoju za klasično cestninjenje.

Na novo je treba urediti odvodnavanje, naklon in preplastitev površine na območju preureditve voznih pasov za vinjetna vozila, in sicer skladno z zakonodajo, pravilniki, tehničnimi smernicami in drugimi akti, ki urejajo gradnjo cest.

Za hitrost 80 kilometrov na uro za vinjetna vozila je treba zagotoviti ustrezen prometni profil, kar za tako količino prometa pomeni izvedbo štirih pasov, torej dveh v vsaki smeri.

Za zagotovitev ustreznega prometnega profila je treba porušiti po dva otoka levo in desno od sredinskega otoka, je še razvidno iz predstavitve načrta preureditve cestninske postaje Log, ki jo je, kot omenjeno, izdelalo podjetje PNZ svetovanje in projektiranje Ljubljana.

Kliknite za povečavo. (Foto: www.dars.si)

Dars: projekta ni mogoče izpeljati na enostaven način

Z Darsa so sicer že v sredo sporočili, da so na ministrstvo za infrastrukturo in prostor poslali dopis, v katerem so pojasnili pravne, finančne, varnostne in tehnične vidike projekta odstranitve cestninske postaje Log. Pojasnili so, zakaj menijo, da projekta ni mogoče izpeljati na enostaven način, kot ga pričakuje minister Černač.

Ker Dars do torka ni odstranil motečih ovir na cestninski postaji Log, je sicer minister Černač napovedal, da bo ministrstvo samo začelo z aktivnostmi za nadomestno izpolnitev, upravo Darsa z Matejo Duhovnik na čelu pa je pozval na odgovornost.

Dars je sicer postopno preureditev cestninskih postaj načrtoval ob uvedbi elektronskega cestninskega sistema, a je mednarodni javni razpis za vzpostavitev elektronskega cestninjenja po sklepu vlade v začetku marca ustavil.

Kasneje je bila ustanovljena delovna skupina za pripravo, koordinacijo in izvedbo projekta rušenja cestninskih postaj, sestavljena iz predstavnikov Darsa in pristojnega ministrstva. Delovna skupina je pripravila pilotni projekt preureditve čelne cestninske postaje Log. Po navedbah Darsa je dokumentacija za objavo javnega razpisa za izbiro najbolj ugodnega ponudnika že pripravljena.