Letos je Ekonomska fakulteta na tekmovanje v sklopu ŠPK, ki se je odvijala včeraj, prejela rekordno število prijav. Za sodelovanje v devetih sekcijah so namreč dobili kar 169 prijav, »Študentska poslovna konferenca letos poteka že deveto leto in prav tej tradiciji, uveljavljeni znamki dogodka in vsebinsko vse bolj bogatemu naboru študentskih del pripisujemo velik odziv. Največ prijav smo dobili v sekcijo management in finance, morda lahko to interpretiramo kot zanimiv odraz razmer v gospodarstvih, pa tudi kot aktualnost vsebin, ki jih obravnavamo v študijskih programih.«

Dogodek na Ekonomski fakulteti je postal mednaroden in je v celoti potekal v angleškem jeziku. Ekonomska fakulteta veliko svojih aktivnosti usmerja v mednarodno delovanje in povezovanje, v tem trenutku sodeluje s 156 partnerskimi šolami po svetu in vsako leto gosti več kot 450 tujih študentov. Mednarodna mreža in zanimanje tujih študentov za tovrstna tekmovanja, ki so v tujini pogosta praksa, je privabila študente tudi iz zelo dobrih univerz, kot so na primer University of Vienna, BI Norveška, University of Applied Sciences iz Nemčije, University of Amsterdam, Linkoping University iz Švedsk3 in drugih. Prispelo je 29 del iz tujine.

Študenti so se pomerili v devetih sekcijah, včeraj pa so imeli finalisti tudi nastop pred še eno komisijo, ki je ocenjevala njihove predstavitve. V sekciji HRM je zmagala Renata Kenda, v sekciji Management je bila prepoznana za najboljšo naloga Jane Krapež.. v sekciji Marketing Bianca Capetola, v sekciji podjetništvo še eno dekle in sicer Dagmar Češnovar, v sekciji turizem pa Maja Fabjan. Komisija je menila, da je bila v sekciji trajnostni razvoj najboljša naloga Urške Lušina, v sekciji mednarodno poslovanje naloga in v sekciji poslovna informatika pa sta vse finaliste premagala Iris Koleša in Jure Planinšek. Sicer avstrijska študentka Bianca Capetola pa je dobila tudi najvišjo oceno komisije za nastop, in sicer jih pre prepričala s temo: Creating necessity where necessity ends - The potential effects on product placement in TV production on the brand value of luxury products - The case of Sex in the City (Ustvarjanje potreb, ko teh ni več - Potencialni učinki umeščanja proizvodov v Tv produkcijo na vrednost blagovne znamke luksuznih izdelkov - primer Seks v mestu).

Sicer pa je skoraj 400 udeležencev konference že v uvodu v konferenco spoznali zgodbo Googla in v pogovoru z Davidom Rožacem njegove dobre prakse razvoja in upravljanja talentov, Spoznali pa so tudi ključna Googlova človeka v regiji – Jožka Mrndžeja iz Google Adriatic in Darja Dujiča, razvojnika iz Googla Slovenija.

Konferenco je vsebinsko pred podelitvijo nagrad zaključila okrogla miza na temo Kako doseči ravnovesje med kariero in zasebnim življenjem. Na njej so sodelovali Anja Križnik Tomažin, televizijska voditeljica in trenerka javnega nastopanja, Ajša Vodnik, izvršna direktorica Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji, Cees W. M. Nieboer, direktor HeRoes Skupine in predsednik uprave Learning Path Europe, Gregor Pilgram, predsednik uprave Generalni zavarovalnice ter Dejan Turk, predsednik upravnega odbora Si.mobila.