„Študentska poslovna konferenca letos poteka že deveto leto in prav tej tradiciji, uveljavljeni znamki dogodka in vsebinsko vse bolj bogatemu naboru študentskih del pripisujemo velik odziv. Vse več magistrskih, diplomskih del, projektov in poslovnih načrtov je namreč povezanih neposredno s prakso in prav ŠPK je stičišče, kjer študentje lahko predstavijo uporabne rešitve. Povedo tudi, da je biti finalist na ŠPKju dobra referenca pri delodajalcih, zato bomo še vnaprej spodbujali vse tiste, ki želijo izstopiti in pokazati svoje rešitve, znanja in pridobljene veščine poslovnemu svetu. Letos je prispelo največ prijav v sekcijo management in finance, morda lahko to interpretiramo kot zanimiv odraz razmer v gospodarstvih, pa tudi kot aktualnost vsebin, ki jih obravnavamo v študijskih programih.“
 
Petino nalog so pripravili tuji študenti. Kaj vam govori ali celo potrjuje ta podatek? Je to že uspeh ali naj bi jih bilo še več?
Vsekakor je to velik uspeh, dogodek je postal resnično mednaroden in bo tudi v celoti potekal v angleškem jeziku. Ekonomska fakulteta veliko svojih aktivnosti usmerja v mednarodno delovanje in povezovanje, v tem trenutku sodeluje s 156-imi partnerskimi šolami po svetu in vsako leto gosti več kot 450 tujih študentov. Mednarodna mreža in zanimanje tujih študentov za tovrstna tekmovanja, ki so v tujini pogosta praksa, je privabila študente tudi iz zelo dobrih univerz, kot je npr. University of Vienna, BI Norveška, University of Applied Sciences iz Nemčije, University of Amsterdam,  Linkoping University iz Švedska in drugih.  Vseh skupaj je prispelo 29 del iz tujine.
 
Kako ocenjujete kakovost prejetih nalog? Ali morebiti odstopajo od lanskega leta tudi po tem?
Vsako leto so naloge vse bolj usmerjene v kakovostno uporabo teorij, konceptov in raziskovalnih metodologij na konkretnih primerih iz prakse. Letos so sekcije posameznih poslovnih področij (od informatike, trženja, podjetništva, trajnostnega razvoja itd.) z vidika podanih idej in rešitev zelo uravnotežene in komisije za izbor finalistov res niso imele lahkega dela. 
 
Najboljše naloge nagradite - kaj pa se potem dogaja z njimi - kdo nato uporablja dognanja, do katerih so prišli študenti oziroma kako doseči, da se vse skupaj ne ustavi samo pri raziskovalni nalogi - kako zadevo implementirati v življenje?
Kar nekaj študentov je na samem dogodku dobilo povabilo delodajalcev na razgovor, veliko nam jih tudi čez čas pove, da jim je bila to dobra izkušnja za pripravo na realno poslovno življenje. Prav tako podjetja, zaradi katerih naloge nastanejo, konkretne predloge študenta pregledajo in nekatere tudi uporabijo. Zgodi se tudi, da študentje dobijo povabilo predstaviti nalogo v podjetjih ali pa so predstavniki podjetij prisotni pri zagovorih del. To kaže na dober interes prepletanja poslovnega in študentskega sveta. 
 
ŠPK bo nekako odprla Googlova zgodba - kako v tej korporaciji upravljajo s talenti. Zakaj prav Google?
Ker je eno od tistih podjetij, ki pooseblja globalnost poslovnega sveta, ima zanimiv način rekrutiranja mladih kadrov in vzpodbujanja kreativnosti in inovativnosti razvoja. Prav slednje je tudi vodilo ŠPK - neobremenjenost idej, inovativnost in kreativnost študentskega duha. 
 
Letos je ŠPK že 9. po vrsti. „ŠPK je edinstvena priložnost zaposlitve, prepletanja teorije s prakso, domačega in tujega gospodarskega prostora ter hkrati osrednji dogodek, ki mreži študente z znanjem poslovnih ved in uspešne gospodarstvenike na mednarodni ravni,“ kot ste zapisali na spletni strani. Ali lahko navedete kakšne konkretne rezultate, ki potrjujejo zapisano?
Kot že omenjeno, so to povabila nekaterim študentom na razgovore v podjetja, sodelovanje v projektih podjetij,  presoja in tudi uporaba rešitev in idej konkretnih primerov v nekaterih podjetjih in institucijah. Tudi kakšen podjetniški poslovni načrt se udejanji. Nekatera podjetja tudi načrtno predlagajo izvajanje projektov s študenti v študijskem procesu, da  lahko v mentorskem delu z njimi identificirajo dobre kadre. 
 
Tema zaključne okrogle mize je pogovor o doseganju ravnotežja med poslovnim in zasebnim življenjem. Zakaj ste izbrali prav to temo za ŠPK 2012?
Gre za zelo pomemben izziv osebnostne in karierne rasti, ki čaka študente. Zato smo želeli izkušnje uspešnih slovenskih in tujih menedžerjev, menedžerk, podjetnikov in podjetnic, ki dan za dnem usklajujejo več vlog v življenju, predstaviti vsem tistim, ki šele stopajo na smela pota kariere in ki se jih ti izzivi še niso dotaknili, je pa prav, da se jih zavedajo.