De Villota velja za nadvse uspešno in izkušeno voznico, saj je dirkala že v španski formuli 3, formuli Audi Palmer, v prvenstvu formula superleague, 24 urah Daytone, povsem neznan pa ji ni niti svet formule ena, saj je lani na stezi Paul Ricard testirala dirkalnik Lotusta.

"Ponosna in srečna sem, ker sem postala del moštva formule ena. To je fantastična priložnost, saj bom sodelovala z najboljšimi. Te izkušnje mi bodo prišle zelo prav v karieri,“ je dejala 32-letnica, sicer hči nekdanjega voznika formule ena Emilia de Villota.

Zadnja ženska, ki je sedla v bolid formule ena je bila Britanka Katherine Legge, ki je leta 2005 testirala za moštvo Minardi, pred njo pa je leta 2002 to delo za McLaren Mercedes opravljala Sarah Fisher.

V kolikor bi se Marii de Villota ponudila priložnost, da nastopi na eni izmed dirk formule ena, pa bi postala šele peta ženska, ki bi ji to uspelo. Prva ženska, ki je ledino v najhitrejšem športu na svetu orala, je bila Maria Teresa de Fillipis. Italijanka je že davnega leta 1958 in 1959 nastopala za moštvo Maseratti oziroma Behra-Porsche. Njena sonarodnjakinja Lella Lombardi je med leti 1976 in 1978 zbrala 17 nastopov za March, RAM in Williams in še do dandanes velja za edino žensko, ki ji je uspelo osvojiti točke svetovnega pokala. Točno 0,5 točke je vpisala leta 1975 na VN Španije.

V drugi polovici sedemdesetih let prejšnjega stoletja (med leti 1976 in 1978) je tri nastope vpisala tudi Britanka Divina Galicia, medtem ko je bila Italijanka Giovanne Ammati leta 1992 zadnja ženska, ki je še sedla za volan dirkalnika formule ena.