"Zato je za nas toliko bolj pomembno, da smo poslovno leto 2011 končali z odličnimi poslovnimi rezultati. Prihodki so se v primerjavi z letom poprej povečali za skoraj 11 odstotkov, povprečni mesečni prihodek na uporabnika pa za 4,8 odstotka v zadnjem četrtletju lanskega leta. To je vsekakor dobra iztočnica za leto uvajanja sprememb." Konec leta 2011 so imeli 369 sodelavcev, ob koncu februarja je teh že 378, trend rasti števila zaposlenih se bo nadaljeval tudi v letošnjem letu.

V Si.mobilu imajo sicer nizko stopnjo fluktuacije in zelo visoko stopnjo vpletenosti sodelavcev. Poleg lokalnega razvoja talentov imajo program tudi v sklopu skupine Telekom Austria, ki posamezniku omogoča prepoznavnost v množici več kot 17.000 zaposlenih v skupini in ga postavlja na obzorje potencialnega naslednika tudi na mednarodni ravni. "Pri vsem skupaj je najbolj pomembno, da vemo, kdo so naši odlični ljudje, ki na svojem delovnem mestu dosegajo zavidljive rezultate. To pa samo po sebi ni dovolj, če vodja ne zna prepoznati morebitnega nezadovoljstva oziroma skrite želje pri sicer navzven odličnemu sodelavcu. Za te primere imamo z upravo in direktorji redne skupne sestanke, na katerih se pogovarjamo o ljudeh. Z vidika celotnega podjetja. Marsikdaj nam šele pogled kolega na 'naše ljudi' odpre oči in o človeku začnemo gledati tudi z druge plati. Ravno ti pogovori so v prejšnjem letu prinesli čudovite karierne poteze v življenju nekaj odličnih posameznikov," poudarjajo v Si.mobilu.

Inovativnost in uspešno prilagajanje potrebam trga med drugim zagotavljajo tudi s programom Si.akademija. Ta obsega vse potrebne stebre izobraževanj, ki jih iz leta v leto nadgrajujejo. Prav vsak posameznik je deležen osebnega razvoja tudi z izobraževanji.

"Inovacije spodbujamo s programom Izziv inovativnosti, v katerem skušamo inovativno razmišljanje usmeriti na točno določeno poslovno temo. Zadnji tak izziv je bil za vse nas presenetljiv, saj sta sodelavca iz prve bojne linije pripravila neverjetno ustvarjalne in izvirne rešitve konkretnega poprodajnega procesa. Pokazalo se je, da imata prodajalec in agentka v klicnem centru, čeprav fokusirana na dnevno operativo, neverjetno širok pogled na celoto in hkrati zelo praktičen pristop k iskanju rešitev," pravijo v podjetju.

Si.mobil je prepoznaven tudi kot družbeno odgovorno podjetje. Že od začetkov dejavnosti na področju družbene in okoljske odgovornosti je udejanjal smernice, najprej navznoter in jih z vpetostjo zaposlenih multipliciral še navzven, v ožje in širše družbeno okolje. "Naš program Re.misli je danes široko prepoznaven, Žur z razlogom, recimo, pa je postal tradicija donacije z namenom. Vse skupaj s trdnimi temelji v samem podjetju. Močan vpliv imamo tudi na regijskih ravneh, saj s širitvijo prodajne mreže ustvarjamo delovna mesta, z iskanjem franšizojemalcev pa poleg tega spodbujamo tudi podjetniški duh."

In kaj se jim zdi najbolj pomembno sporočilo Zlate niti? "Zlata nit je pomembna predvsem zaradi širitve dobrih praks in postavljanja dobrih zaposlovalcev za zgled drugim. Dobro skrbeti za svoje ljudi, to je kapital za prihodnost in tega bi se moral zavedati vsak gospodarstvenik, prav vsako podjetje! Večni nauk, ki spremlja Si.mobil je, da za dobre odnose in odlične sodelavce nikoli ne moreš narediti preveč. Vedno obstaja še kaj, kar lahko kot dober zaposlovalec narediš. Tu gre namreč za osnovno človeško prvino - odnos. Na njem temeljijo vse nadaljnje interakcije med ljudmi."