Režija je bistveno pripomogla k novemu izgledu opere, saj je Soelter izvrstno pripravil in analiziral vse like. Zato ni mogoče govoriti o statični operi, kot se Nabucco pojmuje, ampak o drami med posameznimi protagonisti, je na današnji konferenci poudaril umetniški vodja Opere Milivoj Šurbek. Tudi dirigent je po njegovem mnenju vnesel pristnega italijanskega duha, ki bo v predstavi "viden" v brio tempih in tipični Verdijevski dinamiki.

De Nadai se čuti počaščenega, da bo v Ljubljani lahko dirigiral Nabucca, na katerega je zelo navezan, ne le zaradi njegovih domoljubnih vrednot, izraženih z glasbo, temveč tudi zavoljo njegovega strastnega značaja. Verdijevo mladostno delo, ki sloni na bibličnem spopadu med Izraelci in Babilonci, je po njegovih besedah "v krvi Italijanov", tudi preprostih ljudi, za religiozno pa se pravzaprav skriva politična tema - kot je znano, je kmalu po nastanku postala simbol risorgimenta, gibanja za osvobojeno in zedinjeno Italijo.

Dirigent na opero gleda "zelo italijansko", bistvena pa se mu zdi glasba, ki je po njegovem mnenju zelo gledališka. Čeprav velikokrat zveni "plehnato", poudarja psihološki vidik likov.

Tudi režiserju Soelterju se zdi najpomembnejša glasba, zanj je režijska knjiga. Pri svoji postavitvi pa je želel izpostaviti predvsem psihološko večplastnost oseb, zlasti Nabucca in Abigaile. Poudarjen odnos med očetom in hčerjo, ki pravzaprav sploh ni njegova hči in ki skoraj povzroči pogrom Judov, se mu namreč zdi ena glavnih tem opere. Poleg te izstopa še teza, da diktatorstvo enega ljudstva nad drugim ne more obstati, tretji pomemben moment pa je neuresničena ljubezen Abigaile do judovskega oficirja Izmaela.

Pri novi postavitvi so uporabili deloma nove, deloma stare kostume, podpisujeta jih Bernd Leistner in Leo Kulaš. Soelter pa je tudi avtor scenografije, ki bo realistično prikazala kraj dogajanja. Scena mora pripovedovati zgodbo, je prepričan režiser, ki se nadeja, da bodo v prenovljeni operni hiši lahko do popolnosti izkoristili po njegovem mnenju odlično tehnično opremo.

Poleg Kobala in Morače bodo na premieri peli Branko Robinšak (Izmael), Juan Vasle (Zaharija), Elena Dobravec (Fenena), Peter Martinčič, Matej Vovk in Marina Đonlić. Kot je povedala Morača, je vesela ponovne vloge Abigaile. Dojema jo kot bitje s špartansko vzgojo in značajem, ki pa vendarle ni zlobno, temveč ranjeno že v otroštvu.