Za osemkratnega svetovnega prvaka je bila zmaga na Monteju že šesta v karieri, kar pomeni, da je Francoz pravi vladar zadnjega desetletja tega tekmovanja. V jubilejni 80. izvedbi se je prestižna dirka po nekajletni prekinitvi, ko so dirkači na njej nastopili na prvenstvu IRC, spet vrnila pod okrilje svetovnega prvenstva.

Letošnje tekmovanje so razvlekli na pet dni, skupaj so dirkači prevozili 18 hitrostnih preizkušenj. Danes je bila na sporedu le zadnja, tako imenovani "power stage", ki prvim trem zagotavlja še dodatne točke v SP. Loeb tudi tukaj ni nič prepustil naključju in je zmago potrdil še z najhitrejšim časom, drugi je bil njegovi novi sotekmovalec v tovarniški zasedbi Citroena Mikko Hirvonen, tretji pa eno od najprijetnejših presenečenj dirke, Rus Jevgenij Novikov s Fordom.

Skupno je bil vrstni red odločen že po sobotnem delu relija, saj so bile razlike tako velike, da nedelja ni mogla prinesti večjih preskokov. Za nepremagljivim Loebom je Sordo zaostal 2:45 minute, tretji je bil novinec v Fordovi ekipi, zadnji svetovni prvak pred Loebovo serijo Petter Solberg (+ 3:14), četrti Mikko Hirvonen (+4:06), peti pa Jevgenij Novikov.

"Lepo je začeti sezono na tak način. Še posebej, ker me tukaj spodbuja veliko navijačev. Vesel sem, da sem osvojil vse možne točke, kar je zelo dober začetek sezone. A to je šele prva postaja, poleg tega je to skorajda moj reli, tako da bo treba še počakati na nadaljevanje," je bil zmage vesel Loeb, a je obenem, kljub že 68. zmagi v karieri, umirjal evforijo. Zadovoljni so bili tudi v taboru Sorda, saj je Španec dosegel prve stopničke na Monteju z dirkalnikom znamke Mini Cooper, katerega predhodnik je v šestdesetih vladal na tej dirki, a znamka po zmagi Rauna Aaltonena leta 1967 ni nikoli več posegla tako visoko. S šestim mestom pa je bil zadovoljen še en povratnik, Francoz Francois Delecour, ki je na Monteju nastopil prvič po letu 2002.

Manj uspešen, a zato bolj srečen, je bil razplet relija za Sebastiena Ogireja. Mladi Francoz se je naveličal dirkaškega življenja v senci Loeba in je iz Citroena odšel k Volkswagnu, kjer pa ekipo za SP šele pripravljajo za naslednjo sezono. Tako je letos nastopil s Škodo Fabio razreda S2000 in bil zelo hiter, dokler ni doživel spektakularnega izleta s proge pri hitrosti 160 km/h, v katerem je razbil dirkalnik, sam pa jo je odnesel brez poškodb, čeprav so ga preventivno odpeljali na pregled v bolnišnico.

Naslednja postaja SP v reliju bo reli po Švedski od 9. do 12. februarja.