Primer je recimo Seedcamp, ki je potekal letos poleti v Ljubljani. Pričakoval sem, da ga bodo naši mediji pokrivali in bodo iz tega naredili pozitivne zgodbe, da si bo kakšen od novinarjev vzel čas in bo naredil intervju z investitorji, ki so bili zbrani v Ljubljani. In na Seedcampu v Ljubljani so bili prisotni ljudje, ki imajo v upravljanju zelo veliko denarja in so ga pripravljeni investirati v dobre ideje in projekte, ki so bili predstavljeni. Ampak temu ni bilo tako – kot zmagovalce Seedcampa so nas kontaktirali iz Dnevnika, revije Kapital in Financ, ki pa jim je bil edini pomemben podatek to, koliko denarja bomo iskali v Londonu!

Da ne bom samo kritiziral, zadnje leto se malce premika tudi na tem področju. Nacionalna televizija ima svojo oddajo, kjer predstavljajo Prave ideje, Dnevnik je začel spremljati Startup sceno tudi s svojim projektom Gazela, nekatere medije je vseeno začelo zanimati, kdo stoji za domačimi idejami, ki so v svetovnem merilu uspešne, vendar jim v Sloveniji ni uspel preboj v »mainstream«.

Zakaj v Sloveniji mediji niso polni novic o uspehih podjetij Zemanta, Azumio, Vox.io, Uniki, Outfit7, Doublerecall, Mimovrste, 3fs,... ki jim je uspel preboj med največje igralce na svetovnem trgu in bi morali biti ponosni nanje?

V Sloveniji prideš v medije na drugačen način - samopromocijski članki polnijo internetne medije, ker prinašajo klike. Če si uspešen in sam ne pošiljaš novic o tem, kaj si jedel za večerjo ali kaj podobnega, ti mediji pač niso naklonjeni. Sam menim, da je čas, da se začne o takšnih zgodbah veliko več pisati, kot se je do sedaj. Predvsem pa da je treba izpostavljati takšne primere, ki bodo v vzpodbudo vsem mladim, ki jih čaka precej negotova prihodnost.

Mediji imajo dovolj veliko moč, da bi lahko pesimizem, ki zadnja leta vlada v Sloveniji, spremenili v nekaj, kar bi nam vsem dalo novega zaleta, predvsem pa da bi se mlajše generacije začele zavedati, da je to lahko njihova prihodnost. Prihodnost, ki si jo bodo pisali sami, predvsem pa jim bodo stali mediji v podporo in jih na njihovi poti spremljali.

Če za zaključek naredim samo primerjavo s tujino – v tujini se o teh stvareh zelo veliko piše že vrsto let. Glede na to, da Slovenija vedno počasi stopa za tujino, upam, da se tudi pri nas to spremeni in da dobijo mlada, uspešna podjetja svoj prostor v »mainstream« medijih in tako obogatijo vsebino, ki je večinoma negativna!