Predstavljajte si, da greste mimo oglasnega znaka, pa se ta spremeni tako, da prikaže stvari, ki so primerne in zanimive točno za vas. Prav to želi doseči Intel s svojo tehnologijo “Anonymous Video Analytics” ki uporablja senzorje, ki so vgrajeni na digitalne oglasne table. Senzorji lahko prepoznajo, ali jih oseba sploh gleda, nato pa oceni tudi približno starost. Tako najstniška dekleta na tabli vidijo oglas za nove čevlje, ki jih potrebujejo za novo šolsko leto, starejši gospod pa bo videl oglas za palice za golf.
Take table se trenutno že uporabljajo v divjini, v Beneškem resortu in casinoju v Las Vegasu pa se taki oglasi uporabljajo za promocijo točno določenih restavracij.

Kje imate največ možnosti za ''ulov''

Intel je na konferenci Federal Trade Commission predstavil novost – gre za aplikacijo, katere pionir je SceneTab, dostopna pa je na iOS in Androidu, uporabnikom pa omogoča, da preverijo, kakšne množica ljudi se nahaja v nekem klubu ali baru, preden se odpravijo ven. Kamere, ki so instalirane v lokalnih avenijah z nočnimi klubi, preštejejo vse, ki vstopijo v klub in jim določijo spol ter okvirno starost. Samo s pogledom na vaš pametni telefon lahko tako ugotovite, kako nabito poln je bar ter koliko možnosti imate, da tam spoznate dekle ali fanta določene starosti.

Bolj natančna tehnologija prepoznave obraza naj bi kmalu začela prepoznavati tudi človekova čustva, kar bi marketinškim podjetjem omogočalo, da bi videli, kako ljudje reagirajo na njihove oglase, ko jih vidijo.
Če vam vse skupaj zveni kot prizor iz znanstveno-fantastičnega filma in vam počasi postaja nelagodno, se morate vprašati le, kaj je v tem sploh slabega. Dokler so vsi zbrani podatki anonimni, kar pomeni, da ne more nobena oseba biti osebno identificirana prek senzorjev, le njena starost in spol, je le malo razlogov, da bi se bali te tehnologije.

Kaj pa zasebnost

Ciljno oglaševanje je v realnem svetu prisotno že od nekdaj in bo tako tudi ostalo. Že samo ko vstopite v veleblagovnico, vam bo dober prodajalec stopil naproti in sodeč po vašem videzu, starosti in spolu predlagal produkte, ki bi vas znali zanimati. Senzorna prepoznava in digitalno oglaševanje je le naslednji korak.

Na kongresu, kjer je bila nova tehnologija predstavljena, so se nekateri kljub vsemu spraševali, ali naj bo tako oglaševanje regulirano – javna politika namreč šla v korak s hitro razvijajočo tehnologijo. Pametne oglaševalske table in prepoznava obraza sta zelo novi tehnologiji - tako novi, da se pravzaprav ne ve, kako bodo potrošniki reagiral nanjo.