Podjetje navaja, da komponente, potrebne za izdelavo različice bralnika s 15-centimetrskim zaslonom, stanejo 78,6 dolarja. Izdelava različice z vgrajeno možnostjo za povezavo prek Wi-Fi stanejo 5,8 dolarja več, torej 83,4 dolarja, v znesek pa ni vračunana cena programske opreme, licenc in stroški pošiljanja.

Če povzamemo, maloprodajna cena omenjene različice znaša 79 dolarjev, torej je jasno, da je Amazon na vsakem prodanem bralniku na vsaj petdolarski izgubi. Če je izračun točen, se postavlja vprašanje o Amazonovi logiki in kako jim sploh uspe ustvarjati dobiček.

Odgovor se nahaja v tem, da različica bralnika z oglasi, ki se prodaja za 79 dolarjev, služi kot posredovalnik oglasov, na podlagi katerega Amazon nato ustvarja ogromne prihodke. Če k temu dodamo še zaslužek od prodaje digitalnih knjig in časopisov, ki jih je mogoče prebirati na Kindlu, je tukaj že dobiček.

Sicer je cena izdelave Amazonovega prestižnega "nadbralnika“ Kindle Fire prav tako večja od njegove prodajne cene. Po izračunih podjetja iSuppli izdelava stane 210 dolarjev, prodaja pa se za enajst dolarjev manj, torej 199. Amazon sicer še dobičke kuje na račun prodaje glasbe, filmov, igric, aplikacij in mnogo preostalih stvari.