Reli po Walesu se bo nadaljeval še v petek, soboto in nedeljo, ko bo na sporedu še 20 "brzincev". Že današnji začetek je nakazal, da bosta vrh krojila kandidata za naslov, le pri pomoči drugih voznikov se je Citroenovi ekipi nekoliko zalomilo. Drugi voznik Citroena Sebastien Ogier je namreč že na prvi hitrostni preizkušnji zletel s ceste in poškodoval dirkalnik, tako da bodo mehaniki skušali Citroena DS3 usposobiti vsaj do petkovega nadaljevanja po pravilu superreli. Bolje gre Fordu, saj drugi tovarniški dirkač Jari-Matti Latvala s tretjim mestom krije hrbet moštvenemu sotekmovalcu in rojaku, za Loebom pa sicer zaostaja le tri sekunde.

Valižanski reli slovi kot eden najzahtevnejših v koledarju, saj se zahtevnim ozkim cestam pogosto pridruži še značilno slabo vreme. Tokrat so se tekmovalci za začetek podali na sever Walesa, kjer so reli za svetovno prvenstvo nazadnje vozili daljnega leta 1981, v nedeljo pa se bo dogajanje strnilo okrog Cardiffa.

Loeb se bori za osmi zaporedni naslov prvaka v karieri, Hirvonen pa še ni bil najboljši na svetu. Pred odločilno dirko je v nekoliko boljšem položaju Francoz, ki ima 222 točk, Finec pa osem manj. Slednjemu tako ne bi pomagala niti zmaga, če bi bil Loeb drugi, saj bi razliko zmanjšal le za sedem točk; a ker po novih pravilih ena hitrostna preizkušnja (t.i. power stage) na dirki prinaša tudi dodatne točke (3, 2 ali 1), bi po najbolj razburljivem scenariju o prvaku za sezono 2011 odločala prav zadnja hitrostna preizkušnja na reliju.