Za moštvo iz Maranella je težka in neuspešna sezona, saj se v prvenstvu nahajajo na šele tretjem mestu, za Red Bullom in McLaren Mercedesom. Ferrari, ki v prvenstvu nastopa vse od njegovega začetka leta 1950, je letos zmagalo le enkrat (Fernando Alonso na VN Velike Britanije, op.p.), kar za moštvo s skupno 16 naslovi svetovnega prvaka, 216 zmagami in 227 najhitrejšimi krogi zagotovo ni uspeh, na katerega bi lahko bili ponosni.

Ferrari je za formulo ena nepogrešljiv, zato je izjava predsednika moštva Luce di Montezemole pošteno pretresla dirkaški cirkus. "Formula ena je še vedno naše življenje, a brez Ferrarija ni formule ena, kot tudi ni Ferrarija brez nje,“ je dejal prvi mož italijanske ekipe.

"Smo zelo potrpežljivi, vendar bomo naše delo nadaljevali le pod točno določenimi pogoji. Ne tekmujemo samo zaradi publicitete, tekmovanje nam tudi omogoča razvoj naših cestnih avtomobilov - motorjev, šasije, mehanskih komponent, elektronike, materialov in aerodinamike. Prenos teh tehnologij z dirkališča na cesto se je v zadnjih dvajsetih letih še posebej povečal,“ je na uradni spletni strani Ferrarija obrazložil di Montezemollo.


Luca di Montezemolo (Foto:AP)

Ferrari bo ostal le, če se spremenijo pravila

"Kar je slabo, je to, da se v 90 odstotkih primerov dandanes posveča le aerodinamiki, ter da smo edini šport, kjer dodatna testiranja niso dovoljena. Izdelujemo avtomobile in ne helikopterje, rakete ali letala,“ s kritikami ni skoparil 64-letnik, ki je prepričan, da so spremembe nujne, v nasprotnem primeru se lahko zgodi, da formula ena začne izgubljati slovita imena.

"Držali se bomo svojih načel, a biti moramo iskreni. V kolikor formula ena želi v svojem tekmovanju obdržati Ferrari, mora ta spremeniti pravila in dovoliti vrhunske raziskave, ob tem pa seveda paziti na prevelike stroške. V formuli ena ne tekmujemo kot sponzorji, smo konstruktorji,“ je zaključil predsednik slovitega moštva.