Za volilno kampanjo štejejo vse politične oglaševalske vsebine in druge oblike politične propagande, katerih namen je vplivati na odločanje volivk in volivcev. To so zlasti propaganda v medijih, elektronskih publikacijah in z uporabo telekomunikacijskih storitev, plakatiranje ter javni shodi.

Višina sredstev, ki jih smejo organizatorji porabiti za volilno kampanjo, je omejena in ne sme preseči 0,40 evra na posameznega volilnega upravičenca v volilnem okraju, v kateri je vložena lista kandidatov.

Lista, ki bo imela kandidate v vseh 88 volilnih okrajih, bo lahko tako za financiranje kampanje porabila dobrih 680.000 evrov. Organizatorji kampanje, katerih kandidati bodo izvoljeni v DZ, pa bodo upravičeni do delnega povračila stroškov kampanje glede na število dobljenih glasov.

Zadolženost nekaterih parlamentarnih strank zaradi preteklih referendumov in volitev napoveduje skromnejšo kampanjo pred predčasnimi državnozborskimi volitvami.

Pri kandidatih so tako vse bolj popularna socialna omrežja, ki pa imajo po mnenju strokovnjakov minimalen učinek na pridobivanje glasov volivcev oziroma stranke vanje vlagajo preveč upov.